15 Reacties

4 jaar geleden

Volg. Hier precies t zelfde

4 jaar geleden

Heb ik ook! Vraag me inderdaad af wat het is. Ik lees mee😇

4 jaar geleden

Ik ook af en toe… vergeten vandaag weer te vragen aan de VK

4 jaar geleden

Ik heb dit ook zo nu en dan, in mijn verbeelding is die dan aan het drinken omdat het zo kort is. (34 wk)

4 jaar geleden

Ik volg ook uit nieuwsgierigheid 😇

4 jaar geleden

Het doet me een beetje denken aan een hond die op z’n buik gekrabbelt wordt en dan met z’n poot trappelt, maar dan nog sneller.. haha klinkt gek maar kan het niet anders omschrijven.

4 jaar geleden

Heb ik nog steeds, ik ben nu 34+4 en volgens de gynaecoloog en vk is het hikken of verslikken terwijl ze van het vruchtwater drinken...

4 jaar geleden

Ja is gewoon de hik, helpt om te oefenen met ademen en slikken. 😊

4 jaar geleden

Het doet me een beetje denken aan een hond die op z’n buik gekrabbelt wordt ...
Ja, dit herken ik ook, alsof ze heel snel met haar armpjes aan het ‘maaien’ is. Maar de verklaring van slikken klinkt wel logisch :).

VRIEND

4 jaar geleden

Ja, echt zo'n trilling, alsof ze zich uitrekken en de de spiertjes trillend aanspannen. Ik herken daar totaal niet de hik in. Dan zouden ze een muizen ademhaling moeten hebben, lijkt me.

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde. 100% zeker niet de hik, dat voelt totaal anders. Het is meer een hond die zo met zn poot trilt haha. Heel spastisch voelt het. Momenteel nu ik dit schrijf heeft hij de hik. Maar zit bij mij in ieder geval geen verband in.

4 jaar geleden

Een stampend konijntje moet ik ook wel aan denken

VRIEND

4 jaar geleden

Mijn man had ook zo'n trilling gevoeld en was er zo door geschrokken dat hij het heeft opgezocht op internet. Wat hij terug vond was dat zo'n trilling eigenlijk een rilling is bij het kind. Of schrik, of kippenvel, bijvoorbeeld. Klinkt nog best aannemelijk

4 jaar geleden

Ik voel dit ook de laatste tijd, vermoed ook de hik maar ga ik navragen bij de verloskundige

4 jaar geleden

Ja de hik 😄