9 Reacties
4 jaar geleden
Ik vind het een nutteloos apparaat. Hij is iets sneller dan dat je gewoon een flesje maakt. Maar goed als iemand anders hem wel fijn vind moet je hem zeker kopen en gebruiken. Ik vind het zonde van mijn geld.
4 jaar geleden
Reactie op Denise050190
Ik vind het een nutteloos apparaat. Hij is iets sneller dan dat je gewoon e ...
Daarom heb ik er ook bij gezet, het is echt een luxe apparaatje. Ik zie er zeker wel voordeel van in. Qua tijd en qua handelingen. 1 druk op de knop en een kant en klaar flesje 鈽猴笍
4 jaar geleden
Daarom heb ik er ook bij gezet, het is echt een luxe apparaatje. Ik zie er ...
Ik heb er over nagedacht ivm tweelingzwangerschap. Dacht met 2 is het wel heel makkelijk maar aan de andere kant met 200/300 euro kan ik ook een hoop andere dingen kopen die ik echt nodig heb.
4 jaar geleden
Wat een handig ding! Kan me voorstellen dat het vooral s nachts met een moe hoofd geweldig is om alleen maar op de knop te hoeven drukken.
Wel als kanttekening dat er soms wat mindere ervaringen met deze dingen zijn (verhoudingen kloppen dan opeens niet meer na een tijdje de machine gebruikt te hebben). Mocht je iets merken aan je kindje dan is het goed dat in je achterhoofd te houden 馃槈.
Voorbeeld van een topic hierover:
https://community.24baby.nl/forum/baby/baby-brezza-Bvl9eD?utm_source=24Baby&utm_medium=app