27 Reacties

2 jaar geleden

Hoi, hoe ben je hier achter gekomen? Ik gebruik 9 weken al babybrezza. Mijn zoontje van 9 weken heeft nergens last van. Groeit ook goed. Ik heb niet het idee dat mijn babybrezza niet de juiste dosering geeft… Heb je hem wel juist ingesteld? 😄

2 jaar geleden

Wauw logisch dat ze onrustig werd! Ik zou hier ook echt niet oke mee zijn😳 hopelijk gaat het allemaal soepel en krijg je snel je geld terug! En top dat je het deelt🙂

2 jaar geleden

Ja wij hadden dit ook. Echt een klote apparaat. Je kindje krijgt veel te weinig voeding binnen.

2 jaar geleden

Reactie op priscilla-nigel

Hoi, hoe ben je hier achter gekomen? Ik gebruik 9 weken al babybrezza. Mijn ...
Je kan een boterham zakje in het apparaat doen en dan de fles maken. Als je dan met een schepje de poeder uit het zakje haalt zie je dat er maar amper 2 schepjes uit komen.. wij hebben t apparaat verkocht.

2 jaar geleden

https://community.24baby.nl/forum/baby/baby-brezza-Bvl9eD?utm_source=24Baby&utm_medium=app Er zijn hier helaas meer topics over 😩

2 jaar geleden

Reactie op britt2496

Je kan een boterham zakje in het apparaat doen en dan de fles maken. Als je ...
En nu heeft iemand anders hier - onwetend - net zoveel last van als jij? 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Wishful

En nu heeft iemand anders hier - onwetend - net zoveel last van als jij? 🙈 ...
Hoebedoel je dit?

2 jaar geleden

Ik zou echt woedend zijn! Hoop dat je, je geld terugkrijgt... maar dit lijkt meer een principe kwestie te zijn want dit kan gewoon niet. Je kan geen apparaat op de markt brengen (wat duidelijk al vaker problemen heeft gegeven) terwijl baby’s daarvan afhankelijk zijn.

2 jaar geleden

Reactie op xMamavanMila

Ik zou echt woedend zijn! Hoop dat je, je geld terugkrijgt... maar dit lijk ...
Nou dit indd dat een apparaat slecht is is "stom" maar dit zou niet mogen! de zuigelingvoeding fabrikanten moeten zich aan strikte regels houden en dan gooit iemand zoiets op de markt...

2 jaar geleden

Reactie op Wishful

En nu heeft iemand anders hier - onwetend - net zoveel last van als jij? 🙈 ...
Dit dus

2 jaar geleden

Je moet de machine echt elke week helemaal schoon maken! Als je dit niet doet, blijft er voeding gekoekt zitten en daardoor loopt de voeding niet meer goed door. En geeft hij steeds minder. Ik weeg elke paar dagen mijn flesje even snel af, voor een dubbele check. Maar ik herken je probleem, en is op te lossen door het schoon te maken!

2 jaar geleden

Reactie op Daphnebau

Je moet de machine echt elke week helemaal schoon maken! Als je dit niet do ...
Dat deden wij maar als nog klopte er niks van. Als de andere het fijn vinden moeten jullie het zeker houden maar er zijn mensen waarbij het niet klopt. Wij waren daar ook een van. Wij hebben toen besloten om m weg te doen en de flesjes zelf klaar te maken.😁

2 jaar geleden

Reactie op britt2496

Je kan een boterham zakje in het apparaat doen en dan de fles maken. Als je ...
Je hebt het verkocht en gezegd dat het niet goed werkt hoop ik?

2 jaar geleden

Reactie op IRISLL

Je hebt het verkocht en gezegd dat het niet goed werkt hoop ik?
Zeker! Gezegd waar wij tegen aan liepen.

2 jaar geleden

Reactie op IRISLL

Je hebt het verkocht en gezegd dat het niet goed werkt hoop ik?
Als je op de site van babypark kijkt staat er ook een lijst van de brezza met de juiste dosering. Er stond 4 bij maar dat klopte met de voeding ook niet. Dit zou de dosering zijn met het oude apparaat Volgens hun. Maar ik bemoei Er verder niet meer mee. Bedoelde t alleen goed🤗

2 jaar geleden

Reactie op Daphnebau

Je moet de machine echt elke week helemaal schoon maken! Als je dit niet do ...
Heb ik gedaan en veranderde niets

2 jaar geleden

Wij hebben dezelfde machine thuis zijn en net even met een boterhamzakje gekeken of de hoeveelheid flesvoeding klopt. Bij ons klopt hij (gelukkig) exact tot op de gram. Wij hebben modelnummer FRP0046EU. Datum: 2021/09 Misschien handig voor degenen die er nog 1 willen aanschaffen Maar 2 scheppen op 150cc is inderdaad erg bizar

2 jaar geleden

Klopt inderdaad niets van! Beste is even afwegen met een boterhamzakje! Wij geven 120mm en setting 5

2 jaar geleden

Reactie op britt2496

Zeker! Gezegd waar wij tegen aan liepen.
Dat bedoelde ik inderdaad.

2 jaar geleden

Met de test van het boterhamzakje krijg ik een te lage dosering. Maar ik denk dat ook een deel voeding door het zakje niet goed uit het apparaat komt. De hoeveelheid water klopt precies. Ik heb de fles gewogen met de hoeveelheid. Daarna de fles gemaakt met de babybrezza. Het verschil was precies het aantal gram voeding die wij nodig hadden. Misschien dat meer mensen door het boterhamzakje een foutieve meting hebben gedaan?