349 Reacties

2 jaar geleden

Gebreid set van de h&m

2 jaar geleden

Lekker fout neon joggingpakje 🥰🤩😅

2 jaar geleden

Reactie op Evachristina90

Heb de blouse ook, wat 'n toffe sweater! Ook nog maar ff neuzen, hihi.. 🙃
Blouse blijft echt m'n favoriet! 😍

2 jaar geleden

Dit pakje zag ik ruim een jaar geleden op Fb voorbijkomen. M’n zwager had gezien dat ik een vriendin getaggd had.. en heeft hem toen besteld als cadeautje 🤩 ligt dus al een jaar in de kast, want maat 80, en nu eindelijk kan hij hem aan 😍😍

2 jaar geleden

M’n kleine peaky 😅

2 jaar geleden

Heerlijk zacht pakkie van de h&m

2 jaar geleden

Nieuwe lijn van Zara. Vind dat zo schattig, oversized bij een baby 💙

2 jaar geleden

Welke winterjas dragen jullie kleintjes? (Met name in de autostoel?)

2 jaar geleden

Reactie op 92RJ

In de autostoel geen jas, dan sluiten de gordeltjes niet goed aan. Wel vaak een dekentje ofzo over hem heen dan 👍🏼

2 jaar geleden

Reactie op 92RJ

In de auto geen jas, dat is niet veilig. Als het heel koud is doe ik de voetenzak in de autostoel. Buiten heeft hij een lekker warm vest aan of als het regent de ‘rubberen’ jas van de Hema

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op 92RJ

Bij echt koud weer een berenpak en anders een beren jasje, beide (online) van de H&M. Ik moet toegeven dat ik dat in de auto gewoon aan laat. Vind het zo sneu om hem dan in de kou te zetten... Ik zorg wel dat hij strak erin zit, 2 vingers ertussen.

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Bij echt koud weer een berenpak en anders een beren jasje, beide (online) v ...
Geen verwijt, maar ik heb dit geprobeerd en doe dat dus nooit meer (heb overigens zelf ook geen winterjas aan in de auto): https://kiwify.nl/winterjas-autostoeltje-kind/ En dit wat er dan dus kan gebeuren https://youtu.be/V7bTQsU_4Mo Dan doe ik toch liever even de voetenzak in de stoel doen…

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op MBB85

Geen verwijt, maar ik heb dit geprobeerd en doe dat dus nooit meer (heb ove ...
Ja, ik weet het. Die 2 vingers ertussen komt neer op meer ruimte zodra het jasje uit is en je recht op het lichaam zit met de riempjes. Ik probeer ze comfortabel, maar wel zo strak mogelijk te doen. Maar dat filmpje is wel erg overdreven. Ik zou dit nooit doen met zo'n ballon jas eronder. Hij doet die riempjes strak en kan vervolgens zijn hele hand er tussen doen om te checken hoe staan het is! 😂 Maar ik snap je punt! Een ongeluk zie je natuurlijk nooit aankomen...

2 jaar geleden

Reactie op 92RJ

Als we met de wandelwagen naar buiten gaan een gewatteerde winterjas. In de autostoel geen jas, momenteel heb ik weer een voetenzak en als het echt koud in de auto is krijgt hij er nog een dekentje over (die ik ook gebruik om hem warm te houden tijdens het lopen met hem ipv een jas voor hele korte stukjes).

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Ja, ik weet het. Die 2 vingers ertussen komt neer op meer ruimte zodra het ...
Ja die 2e is idd overdreven/slecht, ging me daar om de dummy test. Maar die eerste niet - daar zitten de riempjes strak als de jas aan is. En dat was hier ook, hij had echt geen idiote jas aan, riempjes konden niet strakker en toen de jas uit was kon hij nog net niet met de riemen vast uit z’n stoel klimmen 😰.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op MBB85

Ja die 2e is idd overdreven/slecht, ging me daar om de dummy test. Maar die ...
Wauw, daar scheelt veel! Dat ga ik ook eens testen. Bedankt voor de waarschuwing!

2 jaar geleden

Reactie op IreenK

In de autostoel geen jas, dan sluiten de gordeltjes niet goed aan. Wel vaak ...
Blijft het dekentje dan wel liggen bij jullie? Kan me dat bij ons ventje niet voorstellen 😅 Trekt ook altijd zn sokken uit in de auto

2 jaar geleden

Reactie op MBB85

In de auto geen jas, dat is niet veilig. Als het heel koud is doe ik de voe ...
Ik heb gelezen dat een wollen jasje wel kan, omdat die niet dik zijn. Maar vind het bij jongetjes misschien niet zo leuk/stoer staan

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Bij echt koud weer een berenpak en anders een beren jasje, beide (online) v ...
Ik vooralsnog ook. Maar wil iets anders vanwege al die onveiligheden. Dekentje zal geen optie zijn, zoals ik al zei zou dit never blijven liggen 😅 dus was benieuwd naar jasjes die wel geschikt (en leuk) zijn, of andere manieren ☺️

2 jaar geleden

Reactie op MBB85

Geen verwijt, maar ik heb dit geprobeerd en doe dat dus nooit meer (heb ove ...
En als je hem uit die voetenzak haalt, en naar binnen gaat, gewoon zonder jas dat stukje? Lijkt misschien n domme vraag maar kreeg hier bij 1x proberen al meteen de opmerking ' veel te koud voor dat kind'. Terwijl hij in de auto onder dekentje zat ( met nadruk op zat) en ik alleen van auto via oprit naar binnen liep