349 Reacties

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Truitje van de HEMA van vorig jaar; past hij nu precies in voor de kerst! Broekje van de zeeman; Echt heerlijk warm!

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Leuke Wild and Free hoody van R Rebels, met een mooie ribfluwelen broek van de H&M.

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Hogwarts joggingpak van de H&M

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Pluizige hoody van R Rebels. Zooo jammer dat hij er nu net uit gegroeid is...

茅茅n jaar geleden

Pyjamapakje, maar zo leuk馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op 92RJ

Ben benieuwd! 馃槉 Welke van de 2 dragen jullie kindjes vaker: Vaker joggingb ...
Joggingbroeken of leggings! Hij is heel energiek en beweeglijk en ik vind het zelf echt een rotwerk om aan te trekken bij zo'n beweeglijke dreumes hahaha Ik doe ook part-time wasbare luiers en om daar ook nog eens een spijkerbroek over heen te moeten trekken 馃樀

茅茅n jaar geleden

Hier zo鈥檔 superhip wollen gilletje gekregen voor zijn verjaardag. Staat superleuk bij een shirt lange mouwen en zo toch warm genoeg.

茅茅n jaar geleden

Hier ook team joggingbroek. Voor de anderen van team joggingbroek: van welk merk vinden jullie de joggingbroeken het fijnst? 鈽猴笍

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Reactie op 92RJ

Hier ook team joggingbroek. Voor de anderen van team joggingbroek: van welk ...
Zeeman heeft een fijne dikke. Die van de H&M zijn meestal wat aan de dunne kant, maar lekker betaalbaar.

茅茅n jaar geleden

Reactie op 92RJ

Ik bestel ze hier voornamelijk bij C&A omdat deze lekker betaalbaar en erg zacht zijn.

茅茅n jaar geleden

Hier joggingbroeken, heb er nu leuke van Primark in huis voor hem. Zo zacht !

茅茅n jaar geleden

Reactie op Amooma

Hier zo鈥檔 superhip wollen gilletje gekregen voor zijn verjaardag. Staat sup ...
Leuk! Weet je waar deze vandaan komt?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Leo7

Leuk! Weet je waar deze vandaan komt?
Oma appte toen ze op Ameland was of ik dat leuk vond voor hem.. dus ik gok daar ergens weg! Maar geen idee welke winkel!

茅茅n jaar geleden

Reactie op 92RJ

Hier ook meestal joggingbroekjes. Heb er van de Hema, maar vooral veel broeken van de Prenatal. Dit is een soort joggingstof, maar dan ook nog een leuk model 馃榿

茅茅n jaar geleden

De joggingpakjes van Dirkje vind ik trouwens ook geweldig, zoals deze; https://www.bol.com/nl/nl/p/dirkje-u-riders-jongens-kledingset-maat-86/9300000080079749/?Referrer=ADVNLGOO002058-G-145579922838-S-1931426076211-9300000080079749&gbraid=0AAAAAD5OnmNygoJbzWgi4h85kDyK6OEci&gclid=CjwKCAiAqt-dBhBcEiwATw-ggJ11qBfMuiIDUfjBynu_hIFwmLwpREBx5yqiIRD6bw0S-iK5n7wxCxoClnoQAvD_BwE Heerlijk zacht stofje!!

茅茅n jaar geleden

Oversized truien zijn echt zooo leuk 馃グ鉂わ笍馃槏

茅茅n jaar geleden

Oversized trui zara Broekje name it 馃槏馃槏

茅茅n jaar geleden

Adidas pakje 馃挋

茅茅n jaar geleden

Welke schoentjes dragen jullie boys? 鈽猴笍 Geen is ook een prima antwoord馃榿 hier nog geen maar als hij zo wat beter kan lopen wel langzaam aan.

茅茅n jaar geleden

Reactie op 92RJ

Welke schoentjes dragen jullie boys? 鈽猴笍 Geen is ook een prima antwoord馃榿 hi ...
Wij hebben 1e loopschoentjes van shoesme gekocht nu. Daarmee gaan we wat vaker oefenen. Stapjes zetten aan de hand wil die wel, los nog niet.