Kunnen jullie mij (en anderen?) misschien een beetje inspireren met jullie reeds aangeschafte/gekregen babykleding voor kleine ventjes? 馃グ
Vind het zooo moeilijk! 1e zwangerschap dus heulemaal onbekend op dit gebied.. 馃槼
Ik hoor ook graag de gekozen/gekregen maatjes! En hoeveel van welke maat! En... Ohhhh tell me everything haha 馃槒
Ook eindelijk wat voor onze man aangeschaft, helemaal verliefd op het pakje van b-e-s-s 馃槏
Eerste zoon had ook als 1e pakje iets met blauw en oranje strepen
Als je er van houd... Ik maak zelf kleertjes! (Instagram @tita_toverty)
Toen ik zwanger was van mijn zoontje vond ik de jongens kleding maar beetje saai. Het is snel blauw/grijs. Zelf stofjes uitzoeken vond ik veel leuker!
Ik ben vooral benieuwd hoeveel jullie uiteindelijk van welke maat willen he ...
Ik heb in het begin gezorgd dit deel van het uitzetlijstje van onze kraamzorg binnen te hebben. Maar besef nu dat het waarschijnlijk te weinig is. Of er moet iedere dag gewassen worden. 0 zin in natuurlijk. 馃槄
Dit nu in huis. Maar ik ga nog zeker 5 rompertjes bij halen in maat 56 en 5 in maat 62. Ik zag bij de c&a een 5pak met simpele tshirtrompjertjes. Waarschijnlijk die.
Met de rest van de kleding wacht ik nog even, denk ik 馃檭
Eigenlijk heb ik geen idee, je hebt aan een klein beetje al genoeg want uit ervaring weet ik als je weer naar buiten kan/actief bent je toch weer naar de winkels gaat馃槤
Ook van een maatje 50? Voor mijn onderkant hoop ik het maar vrees het ergst ...
Nee, sorry, had ik wel ff kunnen zeggen. On maat 44 en 50 koop ik nu nog niks. Dat doe ik meer richting de uitgerekende datum. Wat dan niet gebruikt wordt, retourneer ik.
Ik koop overigens geen pakjes met voetjes, omdat wij een lange dunne baby verwachten 馃槄 schoonmoeder waarschuwde dat pakjes met voetjes dan niet passen.