349 Reacties
3 jaar geleden
Dit word ons geboortepakje! 🥰 Maar ik heb al zoveel kledij dat ik vrees dat de kledingkast te klein gaat zijn 😅
3 jaar geleden
Ik vind jongens kleding zo moeilijk om iets leuks te vinden.. ben totaal niet van de printjes en kleuren en hou vooral van neutrale dingen beige/wit/taupe/legergroen vind ik wel mooi. Iemand tips voor leuke sites of merken?
3 jaar geleden
Ik vind jongens kleding zo moeilijk om iets leuks te vinden.. ben totaal ni ...
H&M heeft een hele leuke en betaalbare newborn collectie, ook met veel neutrale kleuren.
3 jaar geleden
Ik vind jongens kleding zo moeilijk om iets leuks te vinden.. ben totaal ni ...
Noppies heeft deze kleuren ook 🙂
3 jaar geleden
Reactie op Mama101
Misschien toch een beetje aan gaan wennen 😁? Kan me zomaar voorstellen dat ...
De eerste paar jaartjes kan ik het gelukkig nog zelf bepalen haha daarna kijken we wel verder. Maar heb ondertussen al genoeg sites ontvangen dus ik kom al een heel eind.
3 jaar geleden
Super leuk setje van zeeman. Komt deze week in de winkel, hele lieve verkoopster wilde het even aan me laten zien. Is er ook in groen, roze en beige
3 jaar geleden
Reactie op Beaudine1
Deze wil ik gaan shoppen🤩
Wat leukk, gisteren zelf ook besteld 😍🤩
3 jaar geleden
Leuk om te volgen! Wij hebben van onze dochter nog veel rompers (gewoon wit, je ziet ze toch niet met een novemberbaby). Wat ik daarnaast helemaal niet fijn vond, zijn broekjes met voetjes en shirts die over het hoofd aan moeten... Dit heb ik laatst bij Zeeman meegenomen. Verder moet ik nog wel wat shoppen. ☺😍
3 jaar geleden
Ik ben begonnen aan het wassen van al de kledij en dekentjes enz 🙈. Eigelijk echt schandalig hoeveel kleren onze jongen al heeft! Vele meer als mij denk 😅 ik vrees dat de kast te klein gaat zijn 🙈
MOD
3 jaar geleden
Reactie op Pien1987
Leuk! Ik heb deze ook! Misschien een domme vraag; zou je hier dan nog een e ...
Ik twijfel er hard aan, ik weet even niet meer hoe het bij ons was bij de 1e in het begin, hij was van september. Dit kun je misschien navragen met intake aan de kraamhulp 😊.
In de 1e maand heb je de kleine wel erg veel in een doek zitten voor de warmte. En in bedje ligt er vaak een kruik en lekker onder de dekentjes