349 Reacties

3 jaar geleden

Mijn eerste aangekochte kleding 😍 Verder al aardig wat van broer/schoonzus gekregen, maar werd op deze echt verliefd!

3 jaar geleden

Dit word ons geboortepakje! 🥰 Maar ik heb al zoveel kledij dat ik vrees dat de kledingkast te klein gaat zijn 😅

3 jaar geleden

Ik vind jongens kleding zo moeilijk om iets leuks te vinden.. ben totaal niet van de printjes en kleuren en hou vooral van neutrale dingen beige/wit/taupe/legergroen vind ik wel mooi. Iemand tips voor leuke sites of merken?

3 jaar geleden

Ik vind jongens kleding zo moeilijk om iets leuks te vinden.. ben totaal ni ...
H&M heeft een hele leuke en betaalbare newborn collectie, ook met veel neutrale kleuren.

3 jaar geleden

Ik vind name it ook leuk!

VRIEND

3 jaar geleden

Deze wil ik gaan shoppen🤩

3 jaar geleden

Reactie op Beaudine1

Ohhh jaa Heeel leuk !

3 jaar geleden

Noppies heeft deze kleuren ook 🙂

3 jaar geleden

Misschien toch een beetje aan gaan wennen 😁? Kan me zomaar voorstellen dat je jonge kindje (niet je baby, maar wat later) graag iets anders wil dragen dan beige/wit/taupe...

3 jaar geleden

Reactie op Mama101

Misschien toch een beetje aan gaan wennen 😁? Kan me zomaar voorstellen dat ...
De eerste paar jaartjes kan ik het gelukkig nog zelf bepalen haha daarna kijken we wel verder. Maar heb ondertussen al genoeg sites ontvangen dus ik kom al een heel eind.

3 jaar geleden

Super leuk setje van zeeman. Komt deze week in de winkel, hele lieve verkoopster wilde het even aan me laten zien. Is er ook in groen, roze en beige

3 jaar geleden

Reactie op Beaudine1

Wat leukk, gisteren zelf ook besteld 😍🤩

3 jaar geleden

Reactie op IRISLL

Meegroei pakje bij de h&m, alles nog om te slaan zodat je het langer do ...
Heb je hier ook een linkje van? Kan hem niet vinden 🙃

3 jaar geleden

Reactie op Lihise

Heb je hier ook een linkje van? Kan hem niet vinden 🙃
Ik kan de link niet kopiëren in de app, maar als je set met verstelbare maar h&m googled dan komt ie omhoog

3 jaar geleden

Leuk om te volgen! Wij hebben van onze dochter nog veel rompers (gewoon wit, je ziet ze toch niet met een novemberbaby). Wat ik daarnaast helemaal niet fijn vond, zijn broekjes met voetjes en shirts die over het hoofd aan moeten... Dit heb ik laatst bij Zeeman meegenomen. Verder moet ik nog wel wat shoppen. ☺😍

3 jaar geleden

Reactie op IRISLL

Meegroei pakje bij de h&m, alles nog om te slaan zodat je het langer do ...
Deze heb ik ook 😍😍

3 jaar geleden

Reactie op IRISLL

Ik kan de link niet kopiëren in de app, maar als je set met verstelbare maa ...
Ah het is een rompertje met broekje haha. Wel gezien, dacht dat het iets anders was. Thanks!

3 jaar geleden

Ik ben begonnen aan het wassen van al de kledij en dekentjes enz 🙈. Eigelijk echt schandalig hoeveel kleren onze jongen al heeft! Vele meer als mij denk 😅 ik vrees dat de kast te klein gaat zijn 🙈

3 jaar geleden

Reactie op IRISLL

Ik kan de link niet kopiëren in de app, maar als je set met verstelbare maa ...
Leuk! Ik heb deze ook! Misschien een domme vraag; zou je hier dan nog een extra romper (met korte mouwen) onder moeten doen? Want anders is het misschien koud?

3 jaar geleden

Reactie op Pien1987

Leuk! Ik heb deze ook! Misschien een domme vraag; zou je hier dan nog een e ...
Ik twijfel er hard aan, ik weet even niet meer hoe het bij ons was bij de 1e in het begin, hij was van september. Dit kun je misschien navragen met intake aan de kraamhulp 😊. In de 1e maand heb je de kleine wel erg veel in een doek zitten voor de warmte. En in bedje ligt er vaak een kruik en lekker onder de dekentjes