349 Reacties

3 jaar geleden

Hoi! Lekker om al te shoppen he:) ik heb al aardig wat, voornamelijk in de sale, gekocht maar wacht het nu even af. Alle wintercollecties komen namelijk nog uit! Fijne truien zijn vanaf november echt wel fijn. Tot nu toe sale gekocht via Wehkamp, Zalando, Limango, Zara en name it outlet in Groningen. Voor mijn eerste koop ik ook heel vaak twee maten vooruit als het in de sale is, mijn smaak verandert toch niet echt en de trends ook niet. Ik hou zelf van rustige kleuren als beige, bruin, blauw en groen zonder prints. Mijn favoriete merken zijn noppies, name it, zara, mango, h&m, Prenatal en merkjes die ze in kinderwinkels verkopen zoek ik via Marktplaats. Bij mijn eerste zoontje heb ik geleerd dat mooi niet altijd praktisch is, vooral niet voor papa;) boxpakjes heb ik toen vervolgens vooral met rits gekocht bijvoorbeeld, omdat twintig houten knoopjes dicht maken niet heel fijn is. Ik ga voor alles uit van een stuk of tien stuks, en koop ook veel in maat 62. Ze zijn daar al snel, plus bezoek komt vaak met maat 56 aan. Ik las net dat iemand iets zei over reflux en vaak verschonen, daar had ik zelf nog niet aan gedacht, omdat onze eerste daar geen last van had:)

3 jaar geleden

Dit heb ik nog als bruikbaar van onze eerste, hij was een zomerbaby dus veel korte mouwen en dunne broekjes. Die combineer ik straks met vesten en dikke sokken:) en probeer er nu iets rustigere kleurtjes bij te shoppen

3 jaar geleden

Ik vind jongens kleding zo moeilijk om iets leuks te vinden.. ben totaal ni ...
Hier net zo, net is echt wel even lastiger ja! Ik hou zelf alleen van printjes als stippen of wat grappige of fruit, niet van teksten. Daarin heb ik dan gelukkig ook wat keuze. Ik slaag het vaakst bij de Zara. Verder ook veel H&M, Prenatal, name it, Noppies, Mango, Hema. Ook rustige merken, maar duurder: Nixnut, Nuvadi, Play Up, 1+ in the family. Broekjes van Little Indians blijven heel mooi. Winkels die dit soort merkjes verkopen ( er zijn er tientallen meer maar deze weet ik zo): Olive and Mint, Bij en Mus, Wonder, Esel en Elg, Jack en Zo, Suus en Suus

3 jaar geleden

Dit heb ik er nu bij gekocht in maat 56 en 62. Nu wachten op de winterkleding 😀

3 jaar geleden

Inmiddels zn gevulde kastje💙🙊

3 jaar geleden

Net deze binnen van feetje! Heb al zat gekocht, maar kunnen heel veel nog gebruiken van de oudste. Die was van dec en nu 1 van eind okt begin nov, dus seizoen matched aardig

3 jaar geleden

Reactie op Lianne K

Dit heb ik er nu bij gekocht in maat 56 en 62. Nu wachten op de winterkledi ...
Dat blauwe berenpakje😍 waar komt die vandaan?

3 jaar geleden

Reactie op Lianne K

Dit heb ik er nu bij gekocht in maat 56 en 62. Nu wachten op de winterkledi ...
Super leuk! Waar komt dat broekje met zebra’s vandaag? Die wil ik ook😁

3 jaar geleden

Reactie op mhdv91

Dat blauwe berenpakje😍 waar komt die vandaan?
Hij is van de H&M, heb hem via Marktplaats gekocht, maar volgens mij hebben ze vaak iets soortgelijks :)

3 jaar geleden

Reactie op Dina93

Super leuk! Waar komt dat broekje met zebra’s vandaag? Die wil ik ook😁
Van de Zara, Oonlangs online in de sale gekocht!

3 jaar geleden

Ik heb echt wat inspo nodig want tijdens winkelen zie ik alleen maar leuke meisjeskleding en dat irriteert me en maakt me heel stom verdrietig. Is me eerste jongen. Ben heel blij, alleen als ik meisjeskleding zie denk ik heel stom en raar.😐 Hormonen?

3 jaar geleden

Reactie op Arzum

Ik heb echt wat inspo nodig want tijdens winkelen zie ik alleen maar leuke ...
Ik heb ook het idee dat er voor meiden veel meer hangt dan voor jongens in sommige winkels….

3 jaar geleden

Reactie op EsmeeSL

Ik heb ook het idee dat er voor meiden veel meer hangt dan voor jongens in ...
Bij de Hema laatst echt 80% meisjes, primark 2/3 van de kleding meisjes. En de meeste jongens kleding ook nog heel basic, zeker van Hema. Zeeman heeft meer voor beide, bonprix ook

3 jaar geleden

Heb dit setje in de sale bij h&m(Korea) besteld ☁️

3 jaar geleden

En deze ook van h&m(Korea), een gebreid setje 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

En deze ook van h&m(Korea), een gebreid setje 🥰
❤️❤️❤️ voor gebreide setjes! Echt superleuk 😍

3 jaar geleden

Reactie op Amooma

❤️❤️❤️ voor gebreide setjes! Echt superleuk 😍
Jaaaa ik heb ook nog wat andere gebreide dingetjes! Ben zelf ook een truienliefhebber hahaha 🥰

3 jaar geleden

Prenatal😍😍

3 jaar geleden

Reactie op Jeannette_11

Prenatal😍😍
Dat grijze setje, echt geweldig! 😍

3 jaar geleden

Gisteren deze leuke setjes gehaald bij de prenatal. We hadden nog geen eerste set voor in het ziekenhuis en die wilde ik ook echt met mijn man gaan uitzoeken. Toen ook maar meteen een eerste pyjama gehaald. Welke maten kiezen jullie allemaal voor het eerste pakje? Gaan jullie voor wat grotere maten of kopen jullie ook iets met maat 50?