349 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op mamaminipanda馃惣
Gisteren deze leuke setjes gehaald bij de prenatal. We hadden nog geen eers ...
Leuke kleuren!
Ik heb drie setjes maat 50 en de rest alles groter. Maar dat komt omdat we eigenlijk wel een grote baby verwachten (meestal grote babies in beide families), en anders heb je zo nog wat pakjes in maat 50 bij gehaald/ laten halen. Wat ik van vriendinnen met kinderen begrijp, zijn ze sowieso binnen een paar weken of maanden uit maat 50 gegroeid.
3 jaar geleden
Reactie op AmyAnoniem
Leuke kleuren!
Ik heb drie setjes maat 50 en de rest alles groter. Maar da ...
Dat hebben wij dus ook inderdaad. Maar ik begreep dat maat 50 voor een geboren kind wel goed is, maar omdat ze er zo snel uitgroei heb ik ook maar een pak gekocht, en misschien nog 1 of 2 pakken maat 50 erbij.
3 jaar geleden
Reactie op 92RJ
Ik heb nu een pakje in maat 56 als 1e pakje. maar denk er aan om 1tje in ma ...
Ik volg iemand op insta en die had een filmpje over vluchtkoffer. Daarin vertelde ze dat maat 50 voor een geboren kind echt wel goed is en dat ze dat nog zouden passen. Ze groeien er natuurlijk snel uit, maar is inderdaad handig om wel 1 of 2 setten maat 50 te hebben. Ik heb zelf ook 56 veel dingen omdat ze er toch snel uitgroeien.
3 jaar geleden
Reactie op 92RJ
Gekocht bij bol.com 馃槆 Als je zoekt op maathangers of kastverdelers kom je ...
Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik heb er ook meteen een stelletje besteld haha. Super handig voor zo鈥檔 ongeorganiseerd figuur als ik. Wie weet voorkom je dan dat je maanden later nog een leuk kledingstuk tegenkomt met prijskaartje er nog aan wat al lang niet meer past.. Want dat zie ik hier wel gebeuren.
3 jaar geleden
Reactie op Dina93
Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik heb er ook meteen een stelletje be ...
Haha ja ik ben zelf ook erg perfectionistisch ingesteld wat dit betreft. Word hier erg vrolijk van dat het zo georganiseerd hangt je weet inderdaad precies wat je hebt.. zonder dat er iets verdwijnt/verstopt raakt馃槆