Kunnen jullie mij (en anderen?) misschien een beetje inspireren met jullie reeds aangeschafte/gekregen babykleding voor kleine ventjes? 馃グ
Vind het zooo moeilijk! 1e zwangerschap dus heulemaal onbekend op dit gebied.. 馃槼
Ik hoor ook graag de gekozen/gekregen maatjes! En hoeveel van welke maat! En... Ohhhh tell me everything haha 馃槒
Bij hema gekocht vandaag. Ik vind het echt moeilijk om leuke jongens kleding te vinden in de kleinere maatjes. Vind het snel te suf en alles wat ik krijg is disney of dinos zoooo niet mijn smaak haha馃槀
Bij hema gekocht vandaag. Ik vind het echt moeilijk om leuke jongens kledin ...
Ik heb bij Zalando best wat leuke dingen gezien, met name merken Next, Marks & Spencer en Carter鈥檚. Verder ook gap en Nike in de sale, dan is het nog leuk te betalen. Vind in de winkels jongens kleding ook erg lastig, zeker omdat ik niet te veel wil uitgeven.
Vandaag mee begonnen. Vond het eigenlijk te vroeg, maar afgelopen donderdagnacht opgenomen vanwege een dreigende vroeggeboorte.
Nu alles gelukkig stabiel, maar dat heeft mij wel doen beseffen dat ik beter voorbereid moet zijn!
Oke goed om te horen! Ik wacht er denk nog even mee. Ik heb nu dit. Echt nog te weinig, dus tijd om lekker te gaan shoppen haha! Heb vooral rompertjes nodig en wat dingetjes in maat 50. Heb al best wel wat in maat 56 en 62.
En dit heb ik allemaal gekregen, niks gekocht馃槺 zo super lief!
https://www.nextdirect.com/nl/nl/shop/gender-newbornboys-gender-newbornunisex/feat-newin
Hele leuke site, veel leuke kleertjes, printjes en basics, niet al te duur
Bij hema gekocht vandaag. Ik vind het echt moeilijk om leuke jongens kledin ...
Leuk!! Dat voorste broekje heb je hier nergens in een winkel van de Hema.. heb namelijk wel het truitje wat erbij hoort. Alleen nergens hebben ze het broekje 馃槄