15 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben deze van little dutch. Kan hij zich heel goed mee vermaken

één jaar geleden

Ik heb deze. Mijn zoontje gooit alles uit bad. Maar bij deze lukt het niet omdat ze met een zuignap vast zitten. Hij is hier erg druk mee.

één jaar geleden

Badspeeltjes van tikiri (duur maar dan heb je wel wat), badboodjes van little dutch, badboekje van floddertje, en sponsballetjes (ooit bij de zeeman, de duurzame variant van waterballonnen zeg maar)

één jaar geleden

Reactie op MommyOfOne21

Ik heb deze. Mijn zoontje gooit alles uit bad. Maar bij deze lukt het niet ...
Heb deze voorbij zien komen op tiktok. Moeder had hem op haar voorhoofd geplakt en toen ze hem eraf haalde zat er een blauwe plek 🤣🤣 Waar heb je deze vandaan?

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Heb deze voorbij zien komen op tiktok. Moeder had hem op haar voorhoofd gep ...
Ik heb ze zelf van Amazon. Daar staan verschillende soorten op. Ik zag ze op Instagram, dacht kan het altijd proberen, hier is het een hit.

één jaar geleden

Als je leuk badspeelgoed vindt, maar er zitten gaatjes in, kun je de gaatjes ook met een glue gun dichtmaken. Moet je kindje het natuurlijk niet steeds in zijn/haar mond stoppen natuurlijk.

één jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Als je leuk badspeelgoed vindt, maar er zitten gaatjes in, kun je de gaatje ...
Had ik inderdaad gelezen, maar komt er dan niets vrij in het warme water vraag ik mij af 🤔

één jaar geleden

Bekijk LEGO DUPLO Mijn eerste pret in bad: Drijvende Dierentrein - 10965 op: https://www.bol.com/nl/p/lego-duplo-mijn-eerste-pret-in-bad-drijvende-dierentrein-10965/9300000055631660?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Kan gewoon in de vaatwasser om schoon te maken 😎 grote hit hier.

één jaar geleden

Reactie op Amooma

Bekijk LEGO DUPLO Mijn eerste pret in bad: Drijvende Dierentrein - 10965 op ...
Die is leuk! Wel gewoon handwas hier, want geen vaatwasser 😂

één jaar geleden

Badbekers (stapeltoren) en badbootjes, gewoon van kruidvat eigen babylijn, is een hit hier, ook buiten badtijd

één jaar geleden

Reactie op MommyOfOne21

Ik heb deze. Mijn zoontje gooit alles uit bad. Maar bij deze lukt het niet ...
Dit schijnt ook in het vliegtuig een hit te zijn, door ze aan het raampje te plakken. Waar zoek je op, op Amazon?

één jaar geleden

Reactie op Selmx

Dit schijnt ook in het vliegtuig een hit te zijn, door ze aan het raampje t ...
Ik zocht op "badspeelgoed zuignap" kreeg een hele boel van die fidget spinner te zien.

één jaar geleden

Reactie op MommyOfOne21

Ik zocht op "badspeelgoed zuignap" kreeg een hele boel van die fidget spinn ...
Ik heb via Ali nu net besteld 👍🏼 3 stuks voor €8,- en gratis verzending 😁

één jaar geleden

Hier wordt veel met deze gespeeld: https://www.bol.com/nl/nl/p/tomy-octopus-familie-badspeelgoed/1004004006936921/?Referrer=ADVNLGOO002027&gclid=Cj0KCQiA54KfBhCKARIsAJzSrdqzdmn68BjmI_nrOA0-nW53T0PdpY8LVc1y4LkHzHda5Oiyw3NY-7IaAhngEALw_wcB

één jaar geleden

Wij hebben badspeeltjes bij de prenatal gekocht, zonder gaatjes en daardoor schimmelvrij ☺️