17 Reacties
één jaar geleden
Voor mijn dochtertje, heb ik nu ook de wens van een broertje of zusje.
Het contact met de vader loopt niet gemoedelijk.
Om bij een tweede kindje rekening te houden met een andere vader, lijkt me lastig. En mijn dochter af en toe missen, doet altijd even zeer!
Inmiddels ook 41 jaar, dus ik ben niet de jongste meer!
Ik werk drie dagen, dus zal het kindje ook drie dagen naar de opvang gaan.
Volgende week een intakegesprek in het ziekenhuis. De directe collegas van mijn werk, vandaag op de hoogte gebracht.
Ik kijk ernaar uit, dat ik mijn zwangerschapsverlof mag gaan opvragen!
Een spannende tijd tegemoet, t zal vast niet altijd meevallen, maar het voelt heel goed, om ervoor te gaan!
één jaar geleden
Ja hier! Ik heb een dochtertje van 21-11-21 en een zoontje van 26-6-23 en zou zelfs nog heel graag een 3e willen om compleet te zijn.
Nou heb ik wel de luxe altijd thuis bij mijn kinderen te zijn want ik werk als gastouder, dus ik heb een mooi inkomen maar ik ben er wel altijd, dus ik loop niet tegen opvangproblemen enz aan
één jaar geleden
Reactie op njan2811
Bedankt voor je reactie ! Hoe ervaar je dat mbt je sociale leven , oppas / ...
Oppas heb ik niet gek veel nodig maar als het nodig is dan heb ik een fijn netwerk waar ik op terug kan vallen, heb nu 2x mee gemaakt dat ik doodziek op bed lag met buikgriep (was voor mijn zoontje nog) en dan konze de hele dag bij vrienden zijn zodat ik op bed kon blijven en veel slapen.
Hulp vragen idem dito ik heb zo'n mooi netwerk dat er echt heel veel mogelijk is
Financieel heb ik totaal niks te klagen, ben ik schatrijk? Zeker niet... lijden we gebrek? Totaal niet ik heb spaarruimte enz
één jaar geleden
Reactie op njan2811
Oh spannend! Gefeliciteerd ! Hoe ervaar je het tot nu toe allemaal ? Mijn ...
Dank je wel 😊.