We zijn bezig met het potje! Yeah, alleen nu heeft laatst mijn dochter gepoept tijdens het douchen. Ze raakte zo in paniek. Ondanks dat ik zei, het is al goed mama maakt alles schoon. Ze durfde geen stap meer te zetten. Het heeft zo'n impact gemaakt. Dat ze nu niet meer wilt douchen.
Uiteindelijk gaat het goed, als ik haar til! Ze wilt absoluut niet meer staan tijdens het douchen. Dan raakt ze in paniek en roept ze eng! Gewoon dragen in de douch totdat ze het weer durft? En hoe moet ik het trainen van het potje oppakken, want ze durft niet meer! Ze wijst de hele tijd naar haar vagina en roept poepa eng!
Om alles nog erger te maken heeft ze nu diarree! Omdat zij zo gevoelig is daaronder, meteen uitslag en pijn, verschonenen we haar eigenlijk meteen. Dit is niet bij de kdv gebeurd. Dus voor het verschonen is ze nu ook bang voor, omdat het verschonen pijn deed. Ze raakt gewoon in paniek tijdens het verschonen. Nu is het minder de uitslag en pijn, maar ze blijft angstig. Wat zouden jullie doen? Dit aangeven bij de kdv en dan eigen spullen meegeven? Bij ons werkt weleda billenzalf goed in combinatie met talkpoeder.