7 Reacties

茅茅n jaar geleden

Persoonlijk denk ik niet dat een steen jou daarmee kan helpen... Wat zijn zijn/haar slasptijden?

茅茅n jaar geleden

Slaaptijden

茅茅n jaar geleden

Als je zo'n ketting of armbandje bedoeld zou ik dat heel erg afraden. Niet alleen omdat er veel ongelukken gebeuren met barnsteen kettinkjes/armbandjes specifiek, maar het wordt sowieso afgeraden om kinderen onder drie jaar sieraden om te doen zonder toezicht.

茅茅n jaar geleden

Het helpt sowieso niet voor beter slapen. 馃檲 Mijn dochter heeft een ketting maar elke keer als ze hem om heeft gehad zit ze onder de uitslag. Dus ik doe hem niet meer om

茅茅n jaar geleden

Barnsteen is gericht op doorkomende tandjes. Niet op (door)slapen. Ons zoontje (van 13/11/23) heeft nog nooit van 19 tot 7 geslapen. Wel van 22/23 tot 7. Dat is ook doorslapen (wat versta je onder doorslapen? 12u slapen of 5+ u slapen? Want dat laatste is ook al doorslapen).

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Ik zou me eerder richten op een bosje lavendel bij het bedje. Helpt meteen tegen de muggen, als ik het goed heb.

茅茅n jaar geleden

Amethist! Knuffelsteen of armbandje onder hoeslaken. Of je erin gelooft of niet, hier slaapt hij er heerlijk door of eigenlijk op ;-)