14 Reacties

3 jaar geleden

Ik vind het ideaal. Zijn spenen vallen niet meer uit bed en hij stoot zn hoofd niet meer😁enige nadeel is het hoofdeind wat niet vast gemaakt kon worden omdat dit gesloten is maar dat heb ik opgelost door een klittenbandsticker te plakken.

3 jaar geleden

Reactie op Denise2207

Ik vind het ideaal. Zijn spenen vallen niet meer uit bed en hij stoot zn ho ...
Wat een leukert. Waar is die van??😍😍
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op Tutje

Wat een leukert. Waar is die van??😍😍

3 jaar geleden

En je kan hem aan 2 kanten gebruiken dus ook de effen kleur kant

3 jaar geleden

Reactie op Denise2207

En je kan hem aan 2 kanten gebruiken dus ook de effen kleur kant
Blijft jouw kleine eigenlijk er van af? Want ene kant denk ik dat de mijne er aan gaat trekken 🤣😅

3 jaar geleden

Reactie op Tutje

Blijft jouw kleine eigenlijk er van af? Want ene kant denk ik dat de mijne ...
Nou ik moet zeggen dat die klittenband goed werkt en dat die kleine meer oog heeft voor zn speen of giraf dan voor de omrander haha

3 jaar geleden

Zijn jullie niet bang voor verstikking? Dacht dat dat de reden waren dat ze af werden geraden

3 jaar geleden

Reactie op Cillycilly

Zijn jullie niet bang voor verstikking? Dacht dat dat de reden waren dat ze ...
Nee, niet meer.. mijn kleine slaapt met een speen in en hij slaapt ook met een knuffel. Ook zijn ze nu sterk genoeg om een hoofd op te tillen en te draaien etc.

3 jaar geleden

Bij little Dutch op hun eigen website met 70% korting

3 jaar geleden

Reactie op Cillycilly

Zijn jullie niet bang voor verstikking? Dacht dat dat de reden waren dat ze ...
Dat heb ik ook idd Heb genoeg vervelende filmpjes gezien en verhalen gelezen over wiegendood :( Ook bij oudere kindjes, dus ik doe het niet.. Heb er ook geen behoefte aan hoor, mijn kind stoot haar hoofd ook wel eens, maar dartelt daarna gewoon vrolijk door (als ze niet kan slapen)
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Bedomranders worden idd niet aangeraden ivm de kans op verstikking. Maar ieder zijn keuze, je moet gewoon sowieso doen wat goed voelt. Maar als tip: Wat ik vaker gehoord heb, is (tijdelijk) gebruik maken van een campingbedje met eigen matras van het ledikant. Daar kunnen ze in ieder geval niet pijnlijk hard tegen hoofdbonken. (Ik weet dat een matras in een campingbedje ook zogezegd kans geeft op verstikking, maar die kans lijkt me veel kleiner dan met zo'n bedomrander.)

3 jaar geleden

Wij hebben de bedomrander van aerosleep. Die leek me nog het minst onveilig.

3 jaar geleden

https://www.mammapur.com/collections/premium-bedbeschermers Ik heb deze en heb ze om en om gedaan en zeer tevreden. Wij hadden eerst van aerosleep maar hij krijgt ze toch los als hij niet wil slapen 🙃

3 jaar geleden

Wat mooi dit!!! 🤩