14 Reacties
4 jaar geleden
Waarom zou je het graag willen? Helemaal als ze draait het word ten alle tijden afgeraden maar helemaal de 1ste 2 jaar.
4 jaar geleden
Ze hebben toch niet gelijk een hersenschudding van een stootje tegen het bedrand aan?馃檲 en ja de armen gaan er hier ook weleens doorheen ze ligt weleens gek tegen dr spijlen aan maar ze slaapt lekker door dus zal het wel meevallen ik ga geen risico nemen voor comfort of krasje bultje minder maar een ieder moet natuurlijk voor zichzelf invullen zolang ze bewust ervan zijn!
4 jaar geleden
Ik zou het zelf niet doen. Zie de voordelen er niet van, alleen maar nadelen.
Mijn zoontje draait ook in bed, maar zou echt geen bedomrander willen.
4 jaar geleden
Reactie op Selmx
Volgens mij mis ik iets, wat is het nadeel van een bedomrander?
Met een bedomrander is er verhoogde kans op wiegendood als ze zich richting de rand draaien in hun slaap is er een kans dat ze verstikken daarom word het afgeraden.
4 jaar geleden
Reactie op Selmx
Er zijn toch gewoon ademende bedomranders. Hier vindt hij het heerlijk tege ...
Geen idee als dat er is prima ik kende ze niet! Ik hoor alleen dat het veel afgeraden is en er zelfs een discussie door experts is over het verbieden van bedomranders dat is voor mij een reden om het niet te doen.
Maar als jij je hebt verdiept en je kindje door het materiaal van de bedomrander heen kan ademen dan helemaal goed toch馃檭
4 jaar geleden
Wij hebben deze bedomrander. Wij hebben hem aangeschaft omdat mijn zoontje het leuk vond om de speen naar buiten te gooien, maar dan aan de kant van de muur, dus ik moest steeds het bed gaan verplaatsen om de speen te pakken (ik ben best klein dus zelfs liggend kon ik er niet altijd bij en had niet altijd voorwerpen bij de hand om het te schuiven). Het is een ademende en zitten allemaal kleine gaatjes in waardoor het luchtig is.
Bekijk Ademend Baby Bedomrander Luchtstroom Kinderbedvoering | Laveqta op: https://www.bol.com/nl/p/ademend-baby-bedomrander-luchtstroom-kinderbedvoering-laveqta/9300000018445724?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
4 jaar geleden
Die van ons heeft het nu zo gevonden om in bed haarzelf achterover te laten vallen. Dus ze ligt op haar zij of op haar buik en drukt haar omhoog met haar arm en gooit haar dan vrije val naar achter. Tot nu toe doet ze het alleen in bed. Maar als ze tegen die houte spaken opvalt doet het haar ook pijn ( niet altijd want heb ookal gehad dat ik net kleren aan het nemen was als ik haar hoorde neer ploffen en tegen de spaken terrecht komen en als ik in bed keek lag ze te lachen ) Dus ik heb ook even gedacht aan die omrander maar ik wil hem toch niet opleggen. Ik denk nu ook ze moet hier ook weer door, ik vrees dat ze haarzelf eerst een aantal keer moet pijn gedaan hebben voor ze ermee stopt 馃槵 ik hoop van niet maar vrees er wat voor.