3 Reacties
茅茅n jaar geleden
Ah gosh ellende ook馃
Goed de luiers in de gaten houden en zoveel mogelijk op een dag vocht aan bieden drinken is belangrijker dan voedsel馃槉zodra die niet goed reageerd wanneer wakker, slap word of ontroostbaar huilt ook even aan de bel trekken..
kwa slapen zou ik me geen zorgen maken hoe meer slaap hoe beter ze herstellen! En waar het vandaan komt tja het zal wel de combinatie van alles zijn en niet specifiek dat ene ding er heerst op dit moment zoveel ook maar je zoontje zal nu flink wat weerstand opbouwen!
茅茅n jaar geleden
Reactie op Mommyofboth
Ah gosh ellende ook馃
Goed de luiers in de gaten houden en zoveel mogelijk ...
Jaa zaterdag de HAP even gebeld, vanwege risico op uitdroging (zoveel spugen en diarree) maar de plasluiers zijn in ieder geval weer in orde. Is ook gewoon vrolijk en lekker aan het spelen. En soms slaat het ineens om (als meneer de afstandsbediening niet mag). En ik denk idd veel slapen, omdat hij wel veel te verduren heeft gehad. Alleen soms ga je gewoon twijfelen!鈽猴笍
茅茅n jaar geleden
Reactie op cher151992
Jaa zaterdag de HAP even gebeld, vanwege risico op uitdroging (zoveel spuge ...
Dat klinkt goed iniedergeval馃檪馃崁 heel veel beterschap voor hem ik snap je twijfel hoor niks zo vervelend als je kind wat ziek is waar je 0 controle op hebt馃様