9 Reacties
2 maanden geleden
Hoer gewoon die hard een hele week zonder luier! Binnen een week was ze zindelijk.
Ik gebruikte de methode van zindelijkheidsbox
2 maanden geleden
Gewoon doen :)
Wij hebben op vakantie gewoon de luier uitgedaan en om het kwartier gezegd dat ze geen luier aan had en als ze moest plassen, dat dat op de wc moest.. dat wat afbouwen en we deden een stickerkaart voor elke plas die ze deed. Als die vol was, kreeg ze wat leuks.
Dat ging verbazend goed (3 ongelukjes de eerste week en tot nu toe niks meer).
We hadden daarvoor al geoefend hoor.. en ze wist al hoe ze moest plassen :) (hoe de ‘kraan’ open moet zeg maar).
Daarvoor vooral spelenderwijs op de wc gezet en soms een per ongeluk plasje opgevangen.. toen ze het ineens door had, ging het snel en op vakantie dus doorgezet :)
2 maanden geleden
Reactie op Ieris
Hier weet ze nog niet hoe ze moet plassen.. maar ik ga mijn best doen ! Uit ...
Bellen blaas geven 😉 door te blazen ontspant de bekkenbodem
VRIEND
2 maanden geleden
Wij hebben vooraf alvast een paar keer geoefend met op het potje van zitten. De knuffels gingen er ook op. Eerst met kleren aan. Daarna als hij al bloot was bij een verschoning en voor het douchen. Op een gegeven moment had hij door wanneer hij plaste en later voelde hij het vantevoren aankomen. Hij weet nog steeds niet zeker of er plas of poep aan komt, maar wel dat hij naar de wc moet, nu hij zindelijk is.
2 maanden geleden
Reactie op BAMPatricia
Bellen blaas geven 😉 door te blazen ontspant de bekkenbodem
Ohhhh dat vind ik een goede tip! Mijn zoontje geeft soms benauwd aan dat hij op t potje moet, maar tot nu toe hebben we nog geen resultaat gehad! Hij is dol op bellen blazen, dus dit ga ik zeker uitproberen!
één maand geleden
Wij hadden al best een tijdje het potje in de kamer en bij hem in de buurt staan. Hij zag het eerst als een spelletje of stoel. Ging dan gewoon erop zitten met kleding aan etc. Soms bij oma of op de opvang plaste die wel op het potje.
2 weken geleden dacht ik probeer gewoon is een paar dagen zonder luier. Eerste 2 dagen in zn blote billen laten lopen. Ging eigenlijk gelijk heel goed. 1x per dag een ongelukje tijdens zn spel dat die was vergeten te moeten.
De 3e dag al een onderbroekje aangedaan en joggingsbroek en kon die zelf ook ineens uit en aan doen wat ik ook nog niet wist dat die dat kon haha.
Na die 3 dagen eigenlijk geen ongelukje meer gehad heel fijn.
Poepen ging na een weekje ongeveer goed, heel soms vraagt die daar nog een luier voor maar dat snap ik ook wel.
Viel me allemaal reuze mee. De nacht nog wel een luierbroekje aan maar is ook al een week droog.