Ik ben nu 6 weken zwanger, sinds paar dagen last van misselijkheid, geen eetlust, spierpijn/rusteloze benen. Ik werd vandaag wakker met spierpijn in mijn hele lichaam, niet alleen in mijn benen, af en toe koude rillingen, hoofdpijn, moe.. Ik heb nog geen koorts maar ik maak me zorgen dat het begin van de griep kan zijn馃槩Is er nog iemand die zulke klachten heeft (heeft gehad)? Of kunnen zulke klachten door hormonen komen?
Hoi, toevallig heb ik dezelfde klachten sinds dinsdag! Waarschijnlijk toch een flinke griep te pakken. Ik heb voor de zekerheid ook een coronatest gedaan vandaag. Veel beterschap en goed uitrusten!
Die spierpijn idd en nekpijn icm hoofdpijn brrrr en koude rillingen 馃 geen honger ik ben ondertussen 3 kg afgevallen (overigens geen probleem ik drink wel genoeg) ik ben in week 7 heb het nog met vlagen maar afgelopen week 6 馃樀 pffff viel het mij toch een btje zwaar
Dit kan heel goed door hormonen komen, maar ook net zo goed door een griepje of corona. Dus even een corona test doen voor de zekerheid en het rustig aan doen. Succes!