16 Reacties

5 jaar geleden

Iets met een kuiken dat uit een ei komt? 🙈

5 jaar geleden

kimmiess.nl kun je eens op kijken! Zij heeft verschillende cadeautjes in een paastintje 😊

5 jaar geleden

Reactie op momtobe11-2021

kimmiess.nl kun je eens op kijken! Zij heeft verschillende cadeautjes in ee ...
Dit is heeel leuk ja!

5 jaar geleden

Reactie op momtobe11-2021

kimmiess.nl kun je eens op kijken! Zij heeft verschillende cadeautjes in ee ...
Jah hier idd leuke ideeën opgedaan...😍 nu ga ik zelf wat leuks in elkaar knutselen... en ik ben normaal gesproken juist van het kant en klaar kopen😂😅🤷🏻‍♀️ Ik heb 31maart mijn eerste echo en wij gaan het dan ook met paasbrunch bekend maken bij mijn vriend zijn kinderen en bij zijn moeder. Duurt laaangggg!!

5 jaar geleden

Ik zag in het paasboekje van de jumbo of plus een paastullband (zie voorbeekd foto) die kun je ook maken met roze/blauw glazuur & eieren! Eventueel ook leuk om een zakje roze/blauwe paaseieren te geven met een kaartje met in de tekst verwerkt We're/I'm pr-EGG-nant of Somebunny is EGG-specting 😊

5 jaar geleden

Paastullband

5 jaar geleden

Bovenkant

5 jaar geleden

Inhoud

5 jaar geleden

Reactie op Kuma

Jah hier idd leuke ideeën opgedaan...😍 nu ga ik zelf wat leuks in elkaar k ...
Haha hier hetzelfde hoor! Leuk ben benieuwd wat het wordt 😃 Duurt écht heel lang hè! Wij pas 9 april 😱

5 jaar geleden

Ik ga zelf een groot chocolade ei maken (heb een vorm ervoor gekocht) met de echo in. Ze moeten dan het ei openmaken 😄

5 jaar geleden

Wij stoppen de bekendmaking in een ei, Die je kapot moet maken

5 jaar geleden

Voor ons is het nog te vroeg om het met Pasen te vertellen (wij zijn dan 6 weken in verwachting en we willen sowieso de eerste echo afwachten).. maar kwam dit tegen, leuk en origineel idee voor iedereen die het met Pasen wil vertellen: https://www.kimmiess.nl/c-4634519/surprise-egg/

5 jaar geleden

Voor mijn ouders heb ik ‘het grote voorleesboek voor opa’s en oma’s’ gekocht. Voor mijn schoonouders het voorleesboekje ‘opa en oma pluis’. En de tante’s en oom’s geven wij een rompertje 😁 In de voorleesboekjes willen we dan de echo plakken met de tekst: november 2021❤️

5 jaar geleden

Wij verstoppen de bekendmaking in een ei. Ook met pasen 😋