6 Reacties
één jaar geleden
Hoi! Ik ben goed geholpen bij Da Costa Fysio op de Da Costakade door Chloe, zij wist heel veel van stuitjes.
Heel vervelend dat je er nog zo’n last van hebt, hier is het een tijdje beter gegaan maar nog steeds niet weg en ik ben er zo klaar mee. Helaas verhuisd dus kan niet meer naar Chloe. Hopelijk bij jou snel blijvende verbetering!
één jaar geleden
Hoi!
Wat naar dat je nog steeds zo'n last van je stuit hebt. Ik lees mee, heb zelf ook nu ruim 16 maanden stuitpijn door langdurige thuisbevalling zonder persweeën / persdrang. Eerst heeeel veel pijn, stuitzadel en stuitkussen gekocht waar ik dagelijks gebruik van maak. Zou niet zonder kunnen. Ik ben bij Hanna geweest voor uitwendige draaiingen en behandelingen en bij Jolanda (raad ik niet aan) voor inwendig onderzoek en behandelingen. Beiden op BoLo plein. Heeft me beiden naar mijn idee weinig gebracht. Met de tijd wordt de pijn minder, maar gevoel dat ik op mn stuit ben gevallen blijft, en beurse gevoel wordt erger als ik bijv een dag op een harde stoel zit, even op de grond zit of op een muurtje. Ik ben elke dag bezig met: waar ga ik zitten, hoe lang, ga ik daar last van krijgen? Jammer vind ik dat. Recent ben ik weer bij de huisarts geweest (verloskundige zei destijds dat deze pijn best eens een jaar kon gaan duren en daar ben ik nu overheen). Zij gaf aan dat het nog steeds kan verbeteren en dat als ik over een half jaar nog last heb, de pijnpoli in het ziekenhuis nog een optie kan zijn. Je kunt dan bijv. een injectie krijgen, waardoor je de pijn even niet meer voelt. Alles wordt dan even 'gereset' en je lijf en spiertjes rondom kunnen dan even tot rust komen en soms is de klacht erna afgenomen, tenminste, zo legde ze het uit. 😊 Houd ons vooral op de hoogte in je zoektocht als je wilt, ben zelf ook heel benieuwd of mijn klacht nog kan gaan verbeteren, ik hoop er het beste van!
één jaar geleden
Reactie op L3L
Hoi!
Wat naar dat je nog steeds zo'n last van je stuit hebt. Ik lees mee, h ...
Wow! Echt heel herkenbaar. Ook een bevallig zonder persweeen /drang. Ik heb volgende week afspraak voor inwendige behandeling en anders daarna een foto in ziekenhuis en pijnpoli inderdaad … huisarts heeft verwijzing al gemaakt , je hoeft niet nog extra lang te wachten daarvoor hoor, de huisarts vindt een jaar al erg lang zei hij
één jaar geleden
Ik ben bij de Fysio Studio geweest bij Frederique Arts in west, aanrader!