2 Reacties
VRIEND
één jaar geleden
Yes, that's me! Behalve dat ik niet echt in de buurt woon. Ik zit in Gouda.
Toen ik zwanger was heb ik ontzettend genoten van jullie dagelijkse verslagjes. Nu het kind anderhalf is, gaat de ontwikkeling nog steeds mega snel, maar niet meer zo minutieus te volgen als in de zwangerschap, lijkt me.
Wat mij leuk lijkt is dat je het misschien wat kunt personaliseren. Zodat de ontwikkeling updates de mijlpalen van je kindje volgen wat betreft tandjes en kiezen, kruipen, cruisen en lopen, woordjes en zinnen, enz.
Nog een leuk idee om het (ook) af te stemmen op de seizoenen wat betreft kleding info (laagjes, tog, enz. activiteiten en suggesties voor eten en drinken.
Info en tips over belangrijke dingen die je wellicht vergeet of over het hoofd ziet, zijn ook fijn om af en toe langs te zien komen. Iedereen weet wat wel en niet te eten bij zwangerschap of voor babies tot 1 jaar, maar daarna zijn we ook zat aandachtspunten die nog gelden, maar amper te vinden zijn (zoals wanneer mogen ze chocola, kussen, dekbed, rauwe vis, harde kaas).
Verder ben ik echt heeeeel blij met jouw Vandaag nu opgesteld is en de leuke dingen die langs komen. Soms mis ik wel een linkje naar meer info. Dan staat eet een leuk weetje en dan wil ik weten wat dat is, hoor je het doet of wat het recept is, bv.
één jaar geleden
Reactie op Hepziba
Yes, that's me! Behalve dat ik niet echt in de buurt woon. Ik zit in Gouda. ...
Ontzettend bedankt voor je uitgebreide feedback. Wij gaan dit zeker meenemen! Lieve groet - Demi