16 Reacties

4 jaar geleden

🙁 ik weet het niet zo goed maar nu ik dit lees ga je idd toch twijfelen

4 jaar geleden

Ik gebruik Naïf (en/of Weleda) voor het huidje van onze zoon. Zwitsal is troep, VIND IK.

4 jaar geleden

Reactie op Evachristina90

Ik gebruik Naïf (en/of Weleda) voor het huidje van onze zoon. Zwitsal is tr ...
Ook in naïf zit troep in maar gebruik het ook hoor.. zo blijft er niks over. Beter dan zwitsal iig

4 jaar geleden

Reactie op Evachristina90

Ik gebruik Naïf (en/of Weleda) voor het huidje van onze zoon. Zwitsal is tr ...
Ik las dat naïf en Weleda in ieder geval vrij is van sls en sles & parabenen. Wat een troep is dat, zit in de meest gebruikte shampoo's voor volwassenen ook helemaal vol mee blijkbaar.😲

4 jaar geleden

Onze dochter kreeg zelfs eczeem door zwitzal. Wij gebruiken nu voor alles zowat neutral omdat ze een erg gevoelige huid heeft netzoals ikzelf. Sindsdien gaat het beter, soms zelfs nog wel eczeem maar weet niet waar het dan van komt 🤔

4 jaar geleden

Ja Zwitsal ruikt heerlijk, maar zou het zelf niet op mijn baby gebruiken nee. Wij gebruiken eigenlijk zo min mogelijk zeep. Alleen shampoo van naif af en toe. Ik was zijn haar niet vaak. Heb voor mijzelf natuurlijke shampoo, wat ik ook als zeep gebruik. En van Zwitsal weet ik het niet, maar sommige producten zorgen er zeker voor dat je ze blijft gebruiken. Eerst gebruikte ik ook altijd zelf gezichtscrème vanwege droge huid. Mee gestopt en daarna ging de droge huid ook weg.. Let ook op wat er in de billendoekjes zit. Een washandje met water werkt net zo goed en dan heb je geen troep op de huid.

4 jaar geleden

Reactie op Daphne90

Onze dochter kreeg zelfs eczeem door zwitzal. Wij gebruiken nu voor alles z ...
Kijk eens op de verpakking of er Sodium Lauryl Sulfate inzit dus sulfate? Wat eczeem& irritatie en droge huid dus blijkbaar veroorzaakt Ook al zeggen ze neutral ik geloof er niet meer in! Anders zou ik echt overstappen op Weleda of naïf.

4 jaar geleden

Reactie op Racheltje92

Kijk eens op de verpakking of er Sodium Lauryl Sulfate inzit dus sulfate? W ...
Ik zie het al. Zit ook al SLS in. Net zo slecht als parfum nog of wel slechter. We worden lekker voor de gek gehouden allemaal. Enige waar het dus niet die SLS in zit is zover ik weet Weleda en naïef en producten van Holland & Barrett. Schrikbarend hoor zelfs zo'n product als neutral zit gewoon die ellende in.

4 jaar geleden

Reactie op Racheltje92

Kijk eens op de verpakking of er Sodium Lauryl Sulfate inzit dus sulfate? W ...
Nee zit er niet in

4 jaar geleden

Oh in de wasgel wel zie ik idd, de olie niet in iedergeval. Dat is ook het enige wat we gebruiken. In bad alleen olie ook

4 jaar geleden

In de shower gel iig wel

4 jaar geleden

Reactie op Daphne90

Oh in de wasgel wel zie ik idd, de olie niet in iedergeval. Dat is ook het ...
Ook opletten met deze olie dus. Als het natuurlijke oliën zijn moet het erop vermeld staan. Dit is dus eigenlijk ook gewoon chemisch blijkbaar.

4 jaar geleden

Ik vind heelnatuurlijk.nl een fijne website voor natuurlijke producten. Bestel er voor mijzelf vaak

4 jaar geleden

Reactie op Racheltje92

Ook opletten met deze olie dus. Als het natuurlijke oliën zijn moet het ero ...
Ik ben heel tevreden met de olie gelukkig. Iedereen z'n ding toch

4 jaar geleden

Reactie op Daphne90

Ik ben heel tevreden met de olie gelukkig. Iedereen z'n ding toch
Zeker! :) Alleen omdat je zei dat je nog wel eens last van eczeem hebt, maar dat het dus niet heel gek is omdat de olie ook niet 'natuurlijk' is.

4 jaar geleden

Ik vind Thalia shampoo super fijn!