4 Reacties

茅茅n jaar geleden

Nou, mijn zoontje heeft precies hetzelfde en erg veel jeuk eraan.Hij loopt nu bij een dermatoloog. De huisarts hield het op Berg.. ik was daar niet mee eens.. dus verwijzing naar dermatoloog, die zei dat het extreem droge hoofdhuid was en geen Berg! Weet niet of dit ook zo in jouw geval is. Maar als die er ook jeuk aan heeft.. dan is het vaak geen Berg. Ook is Berg vaak gelig van kleur, is plakkerig en hoort niet te jeuken.

茅茅n jaar geleden

Oh extreem droge hoofdhuid op 1 plek of wel ook de hele hoofdhuid? Fijn dat de dermatoloog toch heeft gekeken. Hij heeft geen jeuk. We gaan het vanavond even insmeren en dan morgen ochtend bekijken/proberen het eraf te halen.

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter heeft ook een droog schilferig plekje op haar hoofd. Ze lijkt hier geen last van te hebben. Ik doe er af en toe wat baby olie op en probeer de haren wat minder met shampoo te wassen of geen shampoo en allen afspoelen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op cher151992

Oh extreem droge hoofdhuid op 1 plek of wel ook de hele hoofdhuid? Fijn dat ...
Hele bovenkant van ze hoofd eigenlijk. Misschien een shampoo gebruiken voor droge hoofdhuid? Kan ook al veel doen. :-) ook liet de dermatoloog weten niet te vaak de haren wassen.