46 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb mijn zoontje op 7 weken laten besnijden. De verdoving was ff heftig maar daarna Alhamdolilah nergens last van gehad, ook het herstel is probleemloos verlopen en die pijn van het prikje is hij allang vergeten ❤

3 jaar geleden

Wij gaan ons zoontje in shaa Allah 22 januari besnijden. Dan is hij 8 weken. Wilde het zo snel mogelijk doen dat hij er zo min mogelijk last van heeft want hij beweegt nog niet heel veel.

3 jaar geleden

Wa3alaikoem salaam, Wij hebben het gepland staan voor 17 januari, mijn zoontje is dan ook 9 weken. Had het eerder willen doen maar hij heeft eventjes in het ziekenhuis gelegen tot 2 weken dus wilde hem eerst even tot rust laten komen thuis. Ik zie er wel tegenop, maar weet ook dat het voor hem fijner is hoe eerder we het doen. Ik probeer er niet nu al aan te denken en laat het op me af komen. We kunnen elkaar in dit topic op de hoogte houden van het herstel? In scha Allah geneest je zoontje snel 🤲🏻💖

3 jaar geleden

Reactie op SE1997

Wa3alaikoem salaam, Wij hebben het gepland staan voor 17 januari, mijn zoo ...
Ik zie er ook echt tegenop. Vind het inderdaad fijn om elkaar hier op se hoogte te houden, kunnen dan ook tips delen voor het herstel 😊

3 jaar geleden

Reactie op SE1997

Wa3alaikoem salaam, Wij hebben het gepland staan voor 17 januari, mijn zoo ...
Insallah.. ja lijkt mij fijn elkaar op de hoogte ervan houden. De arts gaf aan dat de volledige genezing max 4 weken duurt. Vanaf morgen moet mijn zoon dagelijks in bad, dus ik ben benieuwd

3 jaar geleden

Reactie op Sam0492

Ik heb mijn zoontje op 7 weken laten besnijden. De verdoving was ff heftig ...
Hoelang heb je je zoontje pcm gegeven? Mijn zoon weegt 4240 gram dus max 2 zetpillen per 24 uur van 60 mg. Ik heb 1 pcm zetpil een uur na de besnijdenis geven en ik ga dadelijk om 0.00 uur nog 1 geven voor de nacht. Hij heeft inmiddels wel geplast elhamdulilah.

3 jaar geleden

Wa alaykom salaam wa rahmatullaah, Gefeliciteerd met je zoontje. Alhamdulillaah hier hadden wij mijn zoontje besneden rond de 4 maanden, de ingreep plus het herstel ging echt onwijs goed. Ik keek er heel erg tegenop, vooral met het idee dat hij er veel last van zou hebben van de wond. Maar dat is me zeker meegevallen. Vooral veel vaseline smeren. Je kan ook de luier er van te voren mee insmeren zodat ook niks er tegen aan gaat plakken. Heeft hier onwijs geholpen. Moge Allaah jullie kinderen zegenen en een voorspoedig herstel schenken.

3 jaar geleden

Reactie op M54

Hoelang heb je je zoontje pcm gegeven? Mijn zoon weegt 4240 gram dus max 2 ...
Ik heb het persoonlijk enkel die nacht gegeven de volgende dag merkte ik dat hij niet huilde of last ervan had. Dus je moet gewoon kijken of je kindje het nodig heeft. Ikzelf ben van België en heb hem perdolan baby 100mg gegeven om de 6u. Mijn zoontje had geplast voordat de assistente hem een schone luier kon aandoen. ❤

3 jaar geleden

Reactie op Sam0492

Ik heb het persoonlijk enkel die nacht gegeven de volgende dag merkte ik da ...
Waar heb je dit laten doen in België? Ik twijfel tussen Nederland of België namelijk

3 jaar geleden

Reactie op spearl

Waar heb je dit laten doen in België? Ik twijfel tussen Nederland of België ...
Ik heb het in Breda laten doen bij besnijdeniscentrum. In België wilde ik het niet doen omdat het pas vanaf 1 jaar is en onder volledige narcose. ❤

3 jaar geleden

Reactie op Sam0492

Ik heb het in Breda laten doen bij besnijdeniscentrum. In België wilde ik h ...
Hier ook besnijdeniscentrum in Maastricht.

3 jaar geleden

Aleykumselam, wij gaan ons zoontje rond de 8-9 weken laten besnijden. Vind het ook super spannend! Maar hoe eerder hoe beter. Welke methode is/wordt er bij jullie gebruikt? Met klem of zonder? Daar zit ik nog wel over te twijfelen..

3 jaar geleden

Reactie op Raabs

Aleykumselam, wij gaan ons zoontje rond de 8-9 weken laten besnijden. Vind ...
Zonder en is allemaal prima verlopen. 👍🏻

3 jaar geleden

Reactie op Raabs

Aleykumselam, wij gaan ons zoontje rond de 8-9 weken laten besnijden. Vind ...
Bij ons ook zonder klem, dichtgebrand en gehecht

3 jaar geleden

Bij 8 weken laten doen bij Vatan kliniek in rdam. Zetpil gegeven er voor en 2 x er na. Met de klem methode en die viel de 5e dag er af super goed genezen. Lekker iedere dag in bad doen 2x 10 minuten

3 jaar geleden

Reactie op Emma1205

Wij gaan ons zoontje in shaa Allah 22 januari besnijden. Dan is hij 8 weken ...
Wij staan ook gepland op 22 januari me zoontje is dan 11 weken. Had het liever ook eerder gedaan maar vond de eerste paar weken zo hectisch en hij sliep niet zo lekker en had veel krampjes, dus durfde de besnijdenis er niet bij te nemen.

3 jaar geleden

Alaikum salaam, Wij hebben vorige week onze zoontje met 8 weken laten besnijden. Ik zag er ook tegenop, maar ben positief verrast. Mijn zoontje heeft niets gemerkt en daarna ook geen last gehad. De genezing is ook heel snel gegaan.

3 jaar geleden

Reactie op BabyMA21

Alaikum salaam, Wij hebben vorige week onze zoontje met 8 weken laten besn ...
Insallah zal dit bij ons ook zo gaan. Onze zoon had gisteren avond ontlasting ( dun) hij heeft het uitgeschreeuwt van de pijn. Eigenlijk mochten we 24 uur niet aan de penis komen, maar ik moest het toch schoonmaken. Hoop nu dat hij geen infectie krijgt. Straks om 16 uur mag hij in bad, dan zijn de 24 uur om. Hoevaak heb jij je zoon in bad gedaan?

3 jaar geleden

Aleykum selam Mijn zoontje was net 2 maanden hij heeft er geen last van gehad. De genezing van de wond verloep soepel gelukkig

3 jaar geleden

Voor welke methode heb je gekozen? Wij willen onze baby ook laten besnijden. Hij is nu 6 weken en we willen het zoiezo voor de 3 maanden gedaan hebben maar ik hoor en lees veel meningen over de verschillende methodes