55 Reacties

5 jaar geleden

wat super leuk !! 😍😍😍 gefeliciteerd met je zwangerschap ! 🥳✨misschien leuk om het haar wel te vertellen, dan ben je van dat wachten af en als het wel misgaat kan je bij haar je steun halen.... het is tenslotte je beste vriendin. maar wachten kan natuurlijk ook geen kwaad !

5 jaar geleden

Ze is je beste vriendin. Deel t lekker met haar. Ze kan er dan ook voor je zijn mocht t mis gaan. En dit samen delen is zoo ontzettend mooi ook de mindere kanten.

5 jaar geleden

Reactie op Joycejutje

Ze is je beste vriendin. Deel t lekker met haar. Ze kan er dan ook voor je ...
dus dat!

5 jaar geleden

Hier hetzelfde! Zij nu 15 weken en ik 7. Haar eerste, mijn tweede. Ik ken de jaloezie, bij haar ging het ook heel rap en bij mij absoluut niet. Beide keren niet overigens. Maar super dat jullie dit nu kunnen delen! Ik heb het mijn vriendin wel verteld, want als t mis zou gaan wil ik het ook met haar kunnen delen. Doen wat goed voelt! 🤗

5 jaar geleden

Ik heb over morgen m'n echo, wou die eerst even afwachten en savonds meteen naar haar toe rijden 😊 (ze woont helaas half uurtje bij me vandaan)

5 jaar geleden

Ooh wat leuk! Lijkt me geweldig om dat samen met m'n beste vriendin te kunnen delen. Maar ik snap jouw gedachte ook.. Mijn beste vriendin is 2jr geleden bevallen.. ze heeft 4 gezonde kinderen en bij haar is 't nooit mis gegaan. Bij mij wel.. Maar toch.. Misschien idd beter om 't haar te vertellen.. Zo kunnen jullie elkaar steunen. Stel, het zou mis gaan en zij is in de gloria omdat haar zwangerschap gaat en jij bent enorm verdrietig.. En.. Wellicht kan ze je steunen omdat ze wat verder is, kan ze je geruststellen.. En straks samen shoppen! 😍

5 jaar geleden

Als je morgen je echo hebt zou ik inderdaad tot morgen wachten en het haar dan gaan zeggen. Succes! Laat je iets weteb

5 jaar geleden

Wat leuk! Toevallig hier ook samen zwanger met mn beste vriendin! Zij is nu 12 weken en ik 6+5, we hebben het allebei gelijk tegen elkaar verteld toen we een positieve test hadden! Ik wilde dit juist heel graag met haar delen voor het geval er iets mis zou gaan dat ze het niet dan pas te weten zou komen, het is echt geweldig om dit samen mee te maken en helemaal omdat het voor ons allebei het eerste kindje is

5 jaar geleden

Reactie op Joycejutje

Ze is je beste vriendin. Deel t lekker met haar. Ze kan er dan ook voor je ...
Dit idd ☺️

5 jaar geleden

Ik ben zwanger met me schoonzus 🥰🥰🥰

5 jaar geleden

Wat leuk! Ik snap wat je bedoelt. Ik ben samen zwanger met mijn zus😍 zij is nu 16 weken en ik 5 weken. Eigenlijk was ik eerst zwanger eind december en twee weken later had zij ook een positieve test dus we scheelden echt niks. Maar helaas kreeg ik een miskraam na 2 maanden. En nu ben ik weer zwanger dus kunnen we weer samen zijn😍😍. Echt leuk!

5 jaar geleden

Reactie op anoniem010010182

Haha dat lijkt me ook leuk!!

5 jaar geleden

Wat leuk! Ik snap wat je bedoelt. Ik ben samen zwanger met mijn zus😍 zij i ...
Ooh vervelend van de miskraam 😢 maar gefeliciteerd met deze zwangerschap!

5 jaar geleden

Ik ook! 😃 Maar niemand van de familie weet het nog van mij 🤭

5 jaar geleden

Reactie op Jul-88

Ik ook! 😃 Maar niemand van de familie weet het nog van mij 🤭
Zo leuk!! Hoever hebben jullie verschil? Wij precies 8 weken. Ik heb het eigenlijk direct verteld na de test omdat het close family is haha

5 jaar geleden

Samen met 3 vriendinnen en mijn tante ook! 1 vriendin weet het nog maar. En met eentje van hun was ik eerder tegelijk zwanger maar eindigde dit bij mij helaas in een missed abortion. Kan niet wachten om de rest het ook te vertellen als de echo goed is volgende week 🥰

5 jaar geleden

Ik ook, maar mijn schoonzus weet het nog niet. 😁

5 jaar geleden

Goede vriendin van mij is ook zwanger, 11 weken nu en ik 4! Zij had t mij al vroeg verteld en heb t haar nu ook verteld. Juist super leuk om het er dan samen over te hebben vind ik🥰🥰 Mocht t mis gaan heb ik ook steun van haar!

5 jaar geleden

Zo leuk!! Hoever hebben jullie verschil? Wij precies 8 weken. Ik heb het ei ...
Ah super leuk zeg, dat is niet eens zo veel verschil! Mijn schoonzus is in juni al uitgerekend, dus wij schelen wel iets van 20 weken 🙈

5 jaar geleden

Ik had het allang vertelt aan je vriendin als ik jou was! Alleen maar super leuk toch