Ben voor de eerste keer zwanger, nu 5 weken en 4 dagen en al meteen van in 't begin last van gezwollen borsten die ook wel gevoeliger zijn. Lijkt me normaal, maar die bh's zijn nu precies meer push ups ofzo. Ze wippen er bijna uit. Ik vind het te zot om al nieuwe te kopen (ook omdat ik deze zwangerschap niet wil 'jinxen' ofzo, heel veel schrik dat het nog misloopt), maar zou wel comfortabeler zijn. Aan de andere kant wrsl deels weggesmeten geld gezien ik zou denken dat m'n borsten nog wel meer zullen groeien? Hebben jullie hier ook last van? En zo ja, hoe pakken jullie dit aan?
Ik heb dat ook gehad. Je kan tijdelijk nog een verlengstuk gebruiken. Dan k ...
Goed idee! Weet alleen niet of dat voldoende gaat zijn gezien ze echt bijna uit de cup springen ahw! :) Dus niet zozeer enkel de omtrek, maar ook de cup die te klein is...
Ik zou als je een nieuwe bh koopt gelijk een voedingsbh nemen die zitten heerlijk zonder beugel en kunnen ze best even in groeien. En na de zwangerschap natuurlijk handig met borstvoeding!
Wat ik van mijn 1ste weet is dat ze in het begin enorm groeide en op het eind nog iets en ja als ik niet op tijd had gevoed na de bevalling knalde ze eruit😅
Nu na 2 keer borstvoeding zijn het net theezakjes zal vast wel weer komen maar lang niet zoals bij de 1ste🙈
Owja wat ik ook had gekocht waren die verleng stukjes die je achter er tussen kan doen om hem iets ruimer te maken de cups worden dan wel niet groter maar het geeft toch iets meer ruimte heb in altijd het idee.
De kans dat het goed loopt is vele malen groter en je doet jezelf er echt een plezier mee! Misschien 2 wat goedkopere halen bij bonprix zijn ze niet zo duur en toen ik niet zwanger was droeg ik ze ook omdat stof toch wel beter aanpast dan echt cup bh's zeg maar..
Ik heb wel 2 nieuwe bh's gekocht. Mijn borsten waren heel gevoelig en dan ook nog in een te krappe bh gewoon niet fijn. Gewoon wat nieuws kopen. Hoe beter je in je vel zit hoe beter ook voor de baby.
Ik heb er 2 gekocht bij BH-support, juist omdat deze dus mee kunnen groeien en ik niet iedere maand een nieuwe bh hoef te kopen.
Zit lekker comfy en kan dus in omvang nog 3x ruimer en qua cup past er ook nog wel wat bij ☺️
Wellicht kun je iets in de vorm van de Calvin Klein bralettes aanschaffen? Niet gelijk voedings/zwangerschapsgerelateerd vanwege het jinxen maar zit wel heerlijk en kan stretchen!
Ik heb beugelloze bh’s gekocht bij de Hunkemöller. Deze zitten heerlijk! Deze zijn ook nog iets voorgevormd wat ik zelf wel erg prettig vind. Heb ook het gevoel dat ze er nog zeker wel wat in kunnen groeien!
Ik heb er 2 gekocht bij BH-support, juist omdat deze dus mee kunnen groeien ...
Is dat online of waar vind ik dat precied terug? Woon nl. in België.
Had er 2 gekocht bij Noppies, maar ga ze terug doen. Enorm pijnlijk en toch nog te groot (75D ipv 70C wat ik nl. heb). De rode striemen stonden tot de dag erop in mijn huid.
Ik kreeg van een vriendin (bevallen is december) de tip om een Carriwell meegroei BH te kopen. Ze zijn wel wat prijzig maar het zijn ook gelijk voedings bh's. Ik was al aan het snuffelen want mijn E cup perst zich uit de beugels... Dat doet echt pijn!