45 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Miemsje

Ze is gewoon helemaal overgestapt naar dental versie van de bibs, zonder ec ...
Super goed! Hopelijk zien jullie ook snel verbetering inderdaad!

één jaar geleden

Oh ik ben ook eindelijk over kunnen stappen op de symmetrische, en zie gewoon na 4 dagen al verschil aan het gebitje🙏 ga nu over 2/3 weken denk ik dat dental versie aanbieden of helemaal van dat ding af, dat zou het ideaalste zijn haha

één jaar geleden

Ik heb zojuist een symmetrische èn een anatomische Bibsspeen besteld. Hoop erg dat ie de anatomische pakt. Maar hij is nu al zo'n 15 maanden de ronde gewend, dus wellicht even met tussenstap van de symmetrische 🤪

één jaar geleden

Mijn zoontje kwijlt veel en als ik dit zo lees zou een anatomische speen misschien kunnen helpen dus. Ik heb deze gevonden, dit is de anotomische en glow in the dark toch? https://www.kidsdeco.nl/bibs-anatomische-fopspenen-sage-cloud-glow-in-the-dark/?gclid=CjwKCAiAjPyfBhBMEiwAB2CCIhXRgBwPOwMeq369Bba0NjlXqq4V-ItwtxGvHuaoZEks3QTt2OqKHhoCdXkQAvD_BwE

één jaar geleden

Reactie op Jana21

Mijn zoontje kwijlt veel en als ik dit zo lees zou een anatomische speen mi ...
Super fijn!! Er was er nog 1 beschikbaar. Gelijk besteld. Dankjewel!

één jaar geleden

hier ook een meisje wat bibs speentjes gebruikt tijdens haar slaapjes. Heb nu ook de anatomische/dental speentjes besteld in glow in de dark, gewoon via de bibs site zelf. Voldoende voorraad en qua kosten scheelt het niet echt heel veel. Ben benieuwd of ze deze ook 'pakt' maar die andere haal ik gewoon weg. Dus is of deze of niets.. Steun dan ook wel graag het merk waarvan ik en mijn kindje de speen zo fijn vind =)

één jaar geleden

Reactie op Doornroses

hier ook een meisje wat bibs speentjes gebruikt tijdens haar slaapjes. Heb ...
Ze zijn inderdaad nu wel te koop! Superfijn want dat was eerst nog niet. Inderdaad zo'n speen of niks heeft bij ons toen ook geholpen.😊

één jaar geleden

Reactie op Doornroses

hier ook een meisje wat bibs speentjes gebruikt tijdens haar slaapjes. Heb ...
Update: ze pakte m zonder problemen over dus voor mij een geslaagde overstap! Ben benieuwd of ik binnenkort verschil zie in haar tandjes. 😃

één jaar geleden

Hier ook redelijk soepel over naar de anatomische! Hij kwijlt vooralsnog nog steeds als een malle, maar wie weet gaat het helpen 🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op Jana21

Hier ook redelijk soepel over naar de anatomische! Hij kwijlt vooralsnog no ...
Bij ons is dat ook nog steeds in de doorkomende tanden periode. Daarbuiten een stuk minder!😊

één jaar geleden

Ik heb wel de glow in the darm anatomische bibs 🙊

één jaar geleden

Zijn deze soort spenen beter ? Waarvoor ?

één jaar geleden

Reactie op Littlebutterfly

Ik heb wel de glow in the darm anatomische bibs 🙊
Ja hij is nu wel te koop!😊

één jaar geleden

Reactie op Ieris

Zijn deze soort spenen beter ? Waarvoor ?
Wij merkte dat het gebit van ons zoon en zijn gehemelte anders begon te vormen door de ronde speen. Ook een soort slisje en meer kwijl. Sinds we over zijn op deze speen is het allemaal al stukken beter.

één jaar geleden

Reactie op MamaSavi

Wij merkte dat het gebit van ons zoon en zijn gehemelte anders begon te vor ...
Oke ! Ga ik ze misschien ook aanschaffen. Was je kindje gelijk gewend? Of hebben ze er moeite mee

één jaar geleden

Reactie op Ieris

Oke ! Ga ik ze misschien ook aanschaffen. Was je kindje gelijk gewend? Of h ...
Niet gehuild om zn oude spenen. Wel dat hij ze de eerste dag niet in wilde doen. Met slapen even nog 1 gewone gegeven en op de dag begonnen. Daarna weggehaald en was het of de nieuwe speen of niks. Super snel gewend daardoor!

één jaar geleden

Reactie op MamaSavi

Niet gehuild om zn oude spenen. Wel dat hij ze de eerste dag niet in wilde ...
Hmm oke. Mijn dochter heeft eigenlijk alleen een speen met slapen, we laten hem altijd in haar bedje. Dan kan het misschien kiet veel kwaad

één jaar geleden

Reactie op Ieris

Hmm oke. Mijn dochter heeft eigenlijk alleen een speen met slapen, we laten ...
Heeft mijn zoontje ook. Desondanks zie ik zijn gehemelte bollen. Dus wij gaan wel proberen over te stappen. Tot nu toe, dag 1, ook inderdaad de nieuwe niet in houden en er vooral op kauwen 😅😆

één jaar geleden

Oke, TOP! Eerste keer dutje met nieuwe dental speen: hup, houdt 'm in 🙏😀Blijkbaar is het echt zijn slaapassociatie. Wie kan ik verblijden met 2 glow in the dark symmetrical spenen? Alleen heet water overheen gegooid, maar niet eens hoeven te gebruiken. Nieuw 11,95. Voor 6 euro mag je ze overnemen 🙂

één jaar geleden

Reactie op MamaSavi

Ja hij is nu wel te koop!😊
Waar zijn ze het goedkoopst ? 😊