45 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Ieris

Waar zijn ze het goedkoopst ? 😊
Durf ik niet te zeggen! Hieronder ergens staat een link waar ik ze besteld had. Even op google kijken denk ik waar ze het goedkoopste zijn..

één jaar geleden

Hier de symmetrische speen geïntroduceerd. Maar eerst paar keer proberen in ze mond en er naar kijken. Huppa boos en hij gooide hem steeds weg. De rest van de middag alleen maar gejankt. (Ook mee te maken dat ze onder kiezen aan het doorkomen zijn) Heeft het zin om de dental speen nog te introduceren? Want wil wel graag overstappen:-(

één jaar geleden

Reactie op Tutje

Hier de symmetrische speen geïntroduceerd. Maar eerst paar keer proberen in ...
Bij ons moest hij er ook niet gelijk iets van weten. Daarom ook snachts nog even zn ronde speen in bed gehouden. Overdag was het toen of de nieuwe speen of niets. Uiteindelijk was hij dan blij met iets en dat was zn nieuwe speen. Wellicht is het moment met doorkomende kiezen nu niet het goede moment. Over een weekje weer proberen?

één jaar geleden

Reactie op MamaSavi

Bij ons moest hij er ook niet gelijk iets van weten. Daarom ook snachts nog ...
Ja misschien wel beter. Dankjewel voor je berichtje. 😊

één jaar geleden

Wij proberen zowel de symmetrische als de dental, helaas zonder succes. Hij heeft alleen zijn speentje om te slapen en in de auto. Ik heb alle oude spenen uit bed gehaald en gelijk de nieuwe in zijn bedje gelegd. Maar hij weigert nu al 2 dagen alle spenen. Zelf zijn oude. Hebben jullie tips? Liefst zou ik wel een tutje behouden als troost