12 Reacties

2 maanden geleden

*sinds een paar weken bij ons in bed 😅

2 maanden geleden

Hier heeft ze eigenlijk altijd tussen ons in geslapen. Heel vaak kunnen we haar slapend weer in bedje leggen, maar nu als ze in middag slaapje heeft gehad. Dan word het wat later tussen 21-22 uur. Dus nu ga we gewoon samen slapen, want ik val toch wel in slaap, haha.

2 maanden geleden

Hier slaapt onze dochter op onze slaapkamer in een ledikant dat aan één kant open kan. Elke nacht wordt ze wakker en kruipt ze zelf tussen ons in. Al regelmatig geprobeerd op haar eigen kamer (staat nog een ledikant) maar dat was steeds drama. Wij hebben gekozen voor onze eigen nachtrust en stiekem vind ik het ook wel lekker om 's ochtends gezellig met z'n drietjes wakker te worden ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Angelique126

Hier slaapt onze dochter op onze slaapkamer in een ledikant dat aan één kan ...
Precies dat ja. Is ook heerlijk 🥰

2 maanden geleden

En wie zegt dat dat niet hoort samen slapen? Ik zou zeggen boeie dat anderen dat vinden je biedt veiligheid, vertrouwen en geborgenheid aan je kindje, dat is juist heel mooi en natuurlijk! Ik heb het met mijn zoontje momenteel ook tja dan beland hij 's nachts met mij helemaal prima, boeie wat een ander vind ik slaap met hem en anderen niet... dus die hebben er ook niks mee nodig. Dus mama je doet het goed!

2 maanden geleden

Reactie op BAMPatricia

En wie zegt dat dat niet hoort samen slapen? Ik zou zeggen boeie dat andere ...
Dankjewel 🙏🏻 je hebt ook gelijk. Fijn dat je zo denkt!!! ❤️ keep it up 😘

2 maanden geleden

Doe wat voor jullie werkt en goed voelt! Onze dochter is ook van nov21 en slaapt ook nog vaak bij ons. Wij vinden het hartstikke gezellig! En wat een ander zegt? Lekker laten gaan.

2 maanden geleden

Reactie op Grace93

Doe wat voor jullie werkt en goed voelt! Onze dochter is ook van nov21 en s ...
❤️

2 maanden geleden

Ons zoontje van bijna 3 komt vrijwel elke nacht bij ons in bed. Vanaf dat hij 6 maanden is, geloof ik. Hoeveel oudere collega's (mannen!) niet vertederd vertelden dat hun kinderen dat vroeger ook deden en dat het vanzelf voorbij gaat en hoe ze het nu misten! Ik heb er vrede mee. Het is dus supernormaal! Hij heeft het blijkbaar nodig en voelt zich veilig bij ons, wij slapen er ook prima door en het is ook gezellig.

2 maanden geleden

Ons zoontje van bijna 3 slaapt al zeker anderhalf jaar bij ons in bed. Ik vind het heerlijk we slapen alle 3 goed. En ik weiger hem te slaaptrainen. Hij geeft vanzelf wel een keer aan dat hij in zn eigen bed wil liggen. Voor nu vind ik het heerlijk. Over een paar jaar ga ik missen dat hij zoveel met me wil zijn dus ik geniet van elke seconde ♥️

2 maanden geleden

Hier ook zoon van net 3 die eke nacht bij ons in bed kruipt. We hebben 1 regel, en dat is dat hij altijd eerst moet inslapen in zijn eigen bed en als hij dan ‘s nachts wakker wordt hij rustig bij ons in bed mag komen. Ik vind het heerijk, hij is ook echt een knuffelbeer.

één maand geleden

Wat leuk om allemaal te lezen. Ik voel me gelijk een stuk beter 😂 😃❤️ nu nog van genieten, voor je het weet willen ze niet meer