14 Reacties

één jaar geleden

Kinetisch zand! Hier speelt onze dame van 2 heel leuk mee

één jaar geleden

Reactie op Daphne90

Hoeveel troep krijg je daarvan? Oprecht benieuwd of ik het moet halen voor mijn zoontje 😄

één jaar geleden

Mijn zoontje is gek op auto's. Hij speelt heel veel met zijn toet toet baan en met zijn klustafel. Ook heeft hij een hele leuke tekenmat die op water gaat dus het is makkelijk op te ruimen en geeft niet zoveel rommel.

één jaar geleden

Reactie op Selmx

Hoeveel troep krijg je daarvan? Oprecht benieuwd of ik het moet halen voo ...
Een tafelzeil eronder en spelen maar

één jaar geleden

Wij hebben elke 2 à 4 weken andere boekjes van de bib daar kijkt ze graag in en lezen we veel uit voor. Rijden op loopfietsjes is een hit, torens bouwen met allerlei soorten blokken, puzzels begint, bellen blazen, verstoppertje spelen, dansen en mee in de keuken in de leertoren tijdens het koken (zij speelt met spulletjes en water in de gootsteen en snoept van het eten terwijl we koken) zijn zowat haar favoriete activiteiten.

één jaar geleden

Reactie op Littlebutterfly

Mijn zoontje is gek op auto's. Hij speelt heel veel met zijn toet toet baan ...
Welke mat heb je?

één jaar geleden

We lezen boeken, zingen liedjes, luisteren en maken muziek (gitaar, keyboard, xylofoon) en dansen als idioten, er wordt geknutseld, geplakt, gekleurd en geschilderd. Gewoon in een kleurboek of op een leeg tekenvel. Ook vingerverf is favoriet. Stickers plakken is ie ook weg van. Of raamstickers plakken en die oneindig verplaatsen. Duplo en toettoet auto's zijn ook een groot succes. Daarnaast allerlei leerzame spelletjes met kleuren en vormen. Ik gebruik die ook om hem te leren tellen. En gewoon ouderwets puzzelen! De favoriete spelletjes: Colorino Mijn eerste boomgaard Ik leer vormen en kleuren Bing puzzel

één jaar geleden

Reactie op Daphne90

Hier ook absoluut een favoriet van onze dochter. En bijna geen troep. Leuk spul!

één jaar geleden

Naast kinetisch zand zijn ook de magnetische tegels van Connetix erg geliefd. En kleuren. Voor haar verjaardag kreeg ze zo'n uitwisbaar tekenbord cadeau, ook leuk!

één jaar geleden

Kleien, tekenen, stickers plakken, spelen in keukentje, helpen tijdens het maken van het avondeten. Zelf champignons, paprika laten snijden. Uiteraard met een kindermes. Vooral veel helpen en samen doen is hier de laatste tijd een favoriete bezigheid.

één jaar geleden

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweede wondertje! Hier is sinds kort kleien favoriet, maar ook zijn dokter setje, zijn babyborn (leuk! Hij een flesje aan de pop, jij aan de echte baby), en speelkeuken favoriet. En misschien laten helpen met de echte baby?

één jaar geleden

Dansen en liedjes zingen is hier nu populair :) En kleien, theedrinken met haar serviesje, met de Duplo (de Duplo taart is even een hit), haar pop, keukentje… Ze heeft te veel speelgoed voor ons kleine huis Haha, maar ze speelt ook zo leuk 😂 Tegenwoordig moeten we wel meestal meedoen, maar dat is ook gezellig 🥰

één jaar geleden

Lotto, puzzelen, kleuren en knutselen, kinetisch zand, visjes vangen, kleurentorentje.

één jaar geleden

Een bak maken met bijvoorbeeld, speelrijst, mais of spliterwten. Bakjes en lepels erin en die van mij er kan zoet mee zijn. Daarna ligt hier wel veel op de grond maar de bezem of stofzuiger erdoor en het is weer schoon