59 Reacties

4 jaar geleden

Hier helaas ook nog lichte ogen terwijl wij beide buitenlandse roots hebben “turks en algerijns” zelf zijn wij donker qua haar en ogen

4 jaar geleden

Jaa kan zeker nog veranderen. Mijn nicht had tot 2 jaar knalblauwe ogen, nu heeft ze bruin en in de zomer is het iets lichter

4 jaar geleden

Reactie op Oummie SoumNajima

Hier helaas ook nog lichte ogen terwijl wij beide buitenlandse roots hebben ...
Haha waarom helaas?

4 jaar geleden

Reactie op milk

Haha waarom helaas?
Kzie liever bruine ogen

4 jaar geleden

Hier ook nog steeds blauwe ogen, terwijl ik ze bruin/groen heb. Ik ben benieuwd! Van mij mogen ze blauw blijven! Rustig afwachten 😉

4 jaar geleden

Hier ook beide donkerbruine ogen en een rossige dame met blauw/groene ogen ik vind ze prachtig hoop dat het blijft😊🤭 het zit wel 2 generaties terug bij m'n opa Bruin is dominant is trouwens over het algemeen maar ken genoeg mensen met lichte ogen waarbij beide ouders donkere ogen heeft of 1 van de ouders donker en die zijn inmiddels al volwassen meestal veranderd het in het 1ste half jaar maar kan indd nog langer duren voor het veranderd

4 jaar geleden

Kzie liever bruine ogen
Vind getinte kindjes met lichte ogen juist mega mooi🙈 de oogjes spreken dan extra sterk, hier ook half Marokkaanse bloed maar 3 blonde kindjes en 1 met ook nog blauwe ogen😅

4 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Vind getinte kindjes met lichte ogen juist mega mooi🙈 de oogjes spreken da ...
Ja das wel zo, maar zo heeft ook nog blond licht haar en lichte huid😅 haar zus van 3 kwam dan wel met een volle zwarte bos haren te wereld en hoef ook maar zoals mij de zon te ruiken en staat getint 🤣

4 jaar geleden

Jaa hier blauw😍😍 hoop dat t zo blijft

4 jaar geleden

Ja das wel zo, maar zo heeft ook nog blond licht haar en lichte huid😅 haar ...
Grote kans dat ze nog wat donkerder word! En het zit toch in haar bloed dus denk dat ze met de zon zeker ook wel snel kleurt! Gek is dat he dat dan zo anders eruit kan zien mensen op straat kijken ook vaak 3x om hahah kind ontvoerd🤷‍♀️🙈

4 jaar geleden

Hier ook 2 hele mooie grote blauwe kijkers🥰 en dat terwijl mijn partner ook bruine ogen heeft🤣 Heeft ze toch nog mijn oogkleur😍

4 jaar geleden

Ik had ook blauwe ogen tot mijn 6jaar. Maar meestal verandert de kleur in het eerste levensjaar. Hier ook eentje met mooie blauwe kijkertjes. Ik groen en papa blauwgroen. Ze was een boterhammetje met pindakaas aan het eten en banaan uit het vuistje dus het is geen proper fotootje 😆.

4 jaar geleden

Hier vanaf de geboorte knal blauw. Mijn man heeft grijs blauw en ik groen blauw. Hoop ook dat het zo helder blauw blijft🥰

4 jaar geleden

Mensen met bruine ogen kunnen wel het dna van blauwe ogen bij zich dragen. Als beide ouders blauwe ogen hebben, heeft het kind sowieso blauwe ogen. Maar oogkleur is toch heel wat ingewikkelder dan we vroeger op de middelbare school bij biologie hebben geleerd. Ik ken vrouwen met blond haar en blauwe ogen die een kindje hebben met een Koreaan (zwart haar en donkerbruine ogen) en hun kindjes hebben rood haar en groene ogen. En die zijn al 4 jaar oud en hebben dat nog steeds! Gaaf hè, wat dna allemaal kan doen! 🤩

4 jaar geleden

Dankjewel allemaal heel leuk om te lezen ☺️ mijn man is ook turks en ik ben belgisch, maar ons zoontje heeft dus blauwe ogen en zijn haren beginnen ook blond te worden 😆 maar zijn ogen blijven heel mooi hoop dat het zo blijft 🥰

4 jaar geleden

Hier zo een kleur ogen, dat niemand weet tot welke kleur ze het moeten benoemen 😝🙈

4 jaar geleden

Hier grijs blauwe oogjes hoop dat ze zo blijven. Ik zelf groen bruine ogen en mijn vriend blauw groen grijs

4 jaar geleden

Grote heldere blauwe kijkers 🥰

4 jaar geleden

Hier ook wij allebei bruin en groene ogen en ons zoontje ook blauw, maar ik denk dat het jammer genoeg nog gaat veranderen!

4 jaar geleden

Hier ook blauw en ik verwacht dat het zo blijft, ik heb blauwe ogen de donor heeft blauwe ogen, mijn ouders, en wat ik in zijn profiel las de ouders van de donor ook, dus ik verwacht dat het zo blijft