4 Reacties

茅茅n jaar geleden

Bij mij dochter hebben ze geprikt boven op haar hand, net als infuus. Ik ben samen gegaan met m'n vriend omdat hij heel kalm is. Ze waren met zijn 2 bij ons, 1 die het handje stil houd en de ander prikt. Heel veel succes morgen 馃尮

茅茅n jaar geleden

Bij mijn zoontje hebben ze ook bloed geprikt, boven op de hand. Hij zat bij mij op schoot en ik moest zijn arm goed stil houden. Die houden ze natuurlijk nog niet zelf stil. Blijf zelf ook kalm ook al is dat moeilijk. Het lijkt lang te duren, maar het is echt zo voorbij. Succes morgen, het komt goed 馃崁

茅茅n jaar geleden

Bij mijn zoontje laatst ook. Uit zijn arm net als bij ons. Het was even lastig om een ader te vinden maar ze waren heel lief en geduldig en deden het met zijn 2en terwijl hij bij mij op schoot zat. Afgeleid met rozijntjes en een filmpje. Normaal is hij heel druk maar nu lukte het stilzitten prima. Even flink gehuild en daarna extra knuffels en was het weer over 馃挍 Succes, komt goed!!

茅茅n jaar geleden

Hoe oud is ze? Ons dochtertje was 8 maanden toen we bloed moesten prikken (ze is nu 1,5)... Ze waren ontzettend lief en het ging echt verrassend makkelijk! Zelfs toen ze nog een keer moesten prikken. Ze hebben Jokie en Jet mee gezongen en ze kreeg na afloop een apenkaartje. Ik was zenuwachtiger voor hoe het zou gaan dan hoe het is gegaan.