13 Reacties

5 jaar geleden

Vraag even of de brie van gepasteuriseerde melk is dan mag je het gewoon eten! Ik eet ook heerlijk brie!

VRIEND

5 jaar geleden

9 van de 10 broodjeszaken hebben gepasteuriseerde koemelk brie, dus dat mag gewoon, gewoon even vragen bij de zaak zelf.

5 jaar geleden

Ik heb t wel gedaan 馃檴 Maar wist t eerlijk gezegd ook niet zeker. Las dat de meeste brie wel kon, maar sommigen niet.. Tsjah!

5 jaar geleden

In Nederland is het veilig om gewoon brie te eten :)

5 jaar geleden

Reactie op KDRX

Vraag even of de brie van gepasteuriseerde melk is dan mag je het gewoon et ...
Ja ik had het gevraagd bij de bufkes maar die wisten niet of er rauwe melk in zit..

5 jaar geleden

Afhankelijk van welke brie. Als er gepasteuriseerde melk gebruikt is dan kan je het wel eten. Dit staat op de verpakking. Maar jij hebt dus geen verpakking gezien, dus zal je het na moet de vragen

5 jaar geleden

Reactie op kusdemix

Ja ik had het gevraagd bij de bufkes maar die wisten niet of er rauwe melk ...
Dan zou ik het uit voorzorg niet nemen!

5 jaar geleden

Ik eet ook gewoon brie kijk of er gepasteuriseerde melk in zet en als ik een broodje ergens bestel vraag ik het even na. Heerlijk genieten.

5 jaar geleden

Je mag gepasteuriseerde kazen, dan is het niet gemaakt met rauwe melk. Tegenwoordig kan je bijna elke kaas eten maar ik zou het voor de zekerheid even navragen bij de zaak met welke brie ze werken

5 jaar geleden

Ja mag je eten hoor. Alleen speciale kaasjes mag je niet eten. Die niet lang houdbaar zijn.. brie is lang houdbaar en met gepasteuriseerde melk.

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op KDRX

Dan zou ik het uit voorzorg niet nemen!
Wat raar, staat gewoon op de vetpakking namelijk, ook als ze het in horecaverpakkingen binnen krijgen en zeker in de horeca best wel belangrijk om de ingredi毛nten van je producten te weten. Zegt een chef-kok 馃檲 Zou dan sowieso daar geen broodje halen als ze zelf niet weten wat ze verkopen 馃檲

5 jaar geleden

Ik lees net de verpakking van mijn brie haha. Staat op dat het van gepasteuriseerde melk is dus kan gewoon gegeten worden.