9 Reacties

één jaar geleden

Hier ook al sinds ong 2 maanden een brilletje. wij hebben er 2 van Milo&Me. Heel tevreden mee! Is flexibel, hebben aardig wat keuze en niet zie overdreven brede/felgekleurde monturen. Wel flexibel! Dat heb je waarschijnlijk ook echt nodig. Onze man houd z'n bril gelukkig goed op, maar dat is natuurlijk niet vanzelfsprekendheid. Heeft jullie dochter een hoge sterkte nodig? Let dan op dat je echt gaat voor zo dun mogelijk geslepen, dat scheelt ook qua gewicht. Ons zoontje van 3 jaar heeft een montuur wat niet flexibel is maar dat zou ik nu echt nog niet aanraden.. Naast dat het makkelijker kapot gaat, ook echt nog niet comfortabel voor zo'n kleintje

één jaar geleden

Voor het idee :) ik vond het echt wel even slikken, maar het went snel hoor

één jaar geleden

Heel erg bedankt voor de tip! Heb het eens opgezocht, zijn inderdaad mooie brilletjes. Ja ze moet een hoge sterkte. Ze heeft +7.5 en +8.5. Ik hoop dus dat ze snel zal beseffen dat het met bril op wat makkelijker gaat.

één jaar geleden

Onze jongen heeft ook +8.5 De eerste dag vond hij het een beetje gek, vanaf dag 2 hield hij hem zo goed als heel de dag op! Dat zegt wel iets over hoe hard de het dan nodig hebben!

één jaar geleden

Amai inderdaad. Hopelijk hier ook zo!

één jaar geleden

Hoe kwamen jullie erachter dat dit nodig was?

één jaar geleden

Het viel meer en meer op dat ze vaak scheel kijkt. Ook bij kind en gezin (België) was de oogtest aan 1 jaar niet goed. Daarom dus naar de oogarts gegaan. Het scheelkijken komt omdat ze haar zicht zelf probeert te corrigeren door ogen wat naar binnen te draaien.

één jaar geleden

Moedergevoel. Onze oudste was duidelijk scheel, maar toch veel moeite moeten doen voor een verwijzing. Bij de jongste herkende ik het ergens. Soms vind ik hem wat scheel maar niet overduidelijk. Aangegeven bij de oogarts, en die gaf aan dat ik zeker met hem ook moest komen. Toen was het overduidelijk. Al kunnen ze bij hun het scheelzien niet uitlokken tijdens de standaard testjes, dat maakte het wat onduidelijk. Het zit bij ons ook in de familie. Bij twijfel, laten testen! oudste zoon heeft nu een lui oog, met dagelijks afplakken. Dat hopen we nu te voorkomen door zo vroeg al een bril.