14 Reacties

vorige maand

Ja ramp ook hier. Blijft boterhammen met choco. Maar eet dan graag wortels en komkommer ervoor of erna

vorige maand

Hier is het verschillend de ene keer pindakaas met hagelslag dan kaas dan salami of cervelaat of smeerkaas. En komkommer worteltjes paprika bleekselderij

vorige maand

Eigenlijk altijd broodjes met beleg, verschild per dag, ik vraag mijn zoon ook wat hij wilt en dat is meestal kaas, worst of jam. En altijd wat rauwkost erbij in dus: komkommer, cherry tomaatjes, paprika of wortels en dat mag hij ook kiezen.

vorige maand

Mijn oudste houdt niet van brood dus die krijgt volkoren wraps met sla, kipfilet en zuivelspread. De jongste boterhammen met kipfilet, humus of boterhamworst. Soms maak ik gezonde bananenmuffins (zonder bloem en suiker), die geef ik mee als extraatje. En altijd iets van groenten en iets van fruit dat ze zelf mogen kiezen

vorige maand

Ik twijfel dus om vleeswaren of kaas te doen, omdat het toch een paar uur buiten de koelkast is. Hoe doen jullie dat?

4 weken geleden

Reactie op Dina-Marie

Ik twijfel dus om vleeswaren of kaas te doen, omdat het toch een paar uur b ...
Zelf eet ik ook wel vleeswaren en laas tussen de middag wat langer uit de koelkast is, daar merk ik nog geen probleem bij. Maar anders zou je een koelblokje erbij kunnen doen in de tas.

4 weken geleden

Reactie op Dina-Marie

Bij ons hebben ze een koelkast waar ze dingen in mogen zetten, misschien bij jullie ook?

4 weken geleden

Reactie op Chien

Bij ons hebben ze een koelkast waar ze dingen in mogen zetten, misschien bi ...
Nee helaas.

VRIEND

4 weken geleden

Reactie op Chien

Mijn oudste houdt niet van brood dus die krijgt volkoren wraps met sla, kip ...
Heb je een recept van die bananen muffins?

VRIEND

4 weken geleden

Reactie op Dina-Marie

Het is alleen problematisch bij vlees, vis en zomer hitte. In dat geval heb je idd trommels met extra koelelement. Kaas en normale temperaturen gaan gewoon goed als je het 's ochtends uit de koelkast meegeeft. Het blijft daarna toch nog even koud in het trommeltje.

4 weken geleden

Reactie op Hepziba

Heb je een recept van die bananen muffins?
Volkoren bananenbrood muffins - Laura's Bakery https://share.google/I2XdNM0Oe16xzwihH

3 weken geleden

Hier gisteren dit. Op brood zit kipfilet.

VRIEND

3 weken geleden

Reactie op Chien

Volkoren bananenbrood muffins - Laura's Bakery https://share.google/I2XdNM0 ...
Ik merkte dat de cupcake papiertjes heel erg blijven plakken aan de muffins... Ik doe er volgende keer toch wat boter of olie bij.

3 weken geleden

Reactie op Dina-Marie

In een klein koeltasje blijft het prima koud