16 Reacties

één jaar geleden

Mijn vriend en ik zijn allebei boven de 1.80 en hebben de Easy Walker (Harvey 2), wij vinden deze hoog genoeg 😄 Dus wat mij betreft is dat een aanrader.

één jaar geleden

Hier ook 2 grote mensen. Wij hebben de Joolz geo.. deze buggy is gemaakt voor mensen die groot zijn, daarom hebben we deze ook gekozen. Een aanrader ;)

één jaar geleden

Wij zijn beide ook lang en hebben de joolz aer. Perfect voor lange mensen

één jaar geleden

Wij hebben de UppaBaby Vista.

één jaar geleden

Mijn man is boven de 1.90 en wij hebben ook de easywalker. Bevalt heel goed.

één jaar geleden

Reactie op Emma91

Mijn vriend en ik zijn allebei boven de 1.80 en hebben de Easy Walker (Harv ...
Ik zie dat dit meer een wandelwagen is, die hebben we nu (en komen idd vaker in meer "lengtematen"), we zoeken juist wat compacter. Maar dank voor de tip!

één jaar geleden

Wij hebben de Joolz Aer. Buggy’s hebben meestal geen verstelbare stang en zijn daarom voor lange mensen (mijn vriend) te laag en voor kleine mensen (ik) te hoog. Dus perfect ga je het niet vinden.. zou gaan proberen in de winkel. M’n vriend vindt de Joolz Aer wel prima ook al had ie hem liever hoger gehad!

één jaar geleden

Reactie op amberkas

Wij hebben de Joolz Aer. Buggy’s hebben meestal geen verstelbare stang en z ...
Daar heb je een punt, buggy's zijn blijkbaar niet zo inclusief haha. Maar Joolz Aer lees ik goeie dingen over verder. Dank voor je reactie 👍

één jaar geleden

Reactie op MarjoleinJS

Daar heb je een punt, buggy's zijn blijkbaar niet zo inclusief haha. Maar J ...
Het is echt een fijne buggy, wij vonden hem het beste rijden, dochter zit er goed in en hij klapt heel makkelijk en heel klein in, kan hem meenemen als handbagage in vliegtuig. Dus ook daarom aanrader!

één jaar geleden

Wij zijn beide ook lang en ik wilde dus ook hier een topic over maken. Uiteindelijk konden we niks vinden en zijn we naar Babypark gegaan. Daar kwamen de Thule Spring (zowel hoog als lekker stevig) en de Koelstra compact (was ook hoog) als beste uit ons testje. De rest vinden wij zelf nogal fragiel en erg laag (ookal worden ze beschreven als hoog).

één jaar geleden

Wij zijn 1.75m en 1.87m en gebruiken als buggy de Dubatti Smart van Babypark. Zijn er erg blij mee! Stevig ook. Babypark heeft daarvan een vergelijkingsvideo met oa de Joolz Aer. Misschien heb je daar ook nog iets aan.

één jaar geleden

Reactie op Annie2106

Wij zijn 1.75m en 1.87m en gebruiken als buggy de Dubatti Smart van Babypar ...
Oh dat ziet er ook goed uit, thanks!

één jaar geleden

Reactie op MarjoleinJS

Oh dat ziet er ook goed uit, thanks!
Mocht je trouwens voor de Smart gaan en een voetenzak willen: die van de Joolz Aer past daar ook in en dun genoeg om de buggy alsnog op te vouwen. Succes met jullie zoektocht!

één jaar geleden

Er is een nieuwe Easywalker jackey xl!!! Wij hebben onze nieuwe nuna trvl verkocht, de specificaties klopte niet. Maar hebben een hele zoektocht gedaan naar hoogtes. En de jackey xl heeft dus echt de hoogste duwstang! en geen rem tussen de achterwielen! belangrijk detail, want bij de joolz aer loop ik daar dus mijn mijn lange benen tegenaan! getest op de baby beurs.

één jaar geleden

Er is een nieuwe Easywalker jackey xl!!! Wij hebben onze nieuwe nuna trvl v ...
Zo idd net nieuw, ik had m eerder nog niet gezien. En hoe bevalt ie?

één jaar geleden

Mijn man is lang, wij hebben de joolz aer, bevalt goed!