18 Reacties

4 jaar geleden

Ik had easywalker als tip gekregen.. super compact en hij rijdt ook lekker! Tis niet goedkoop..

4 jaar geleden

Ik volg ook even :) Wilde ook graag nog een losse buggy voor straks als ze kan zitten Graag een compacte die ook makkelijk in onze kleine auto past :)

4 jaar geleden

Ik heb die van twistshake, super fijn en makkelijk inklap baas en ziet er ook nog is mooi uit

4 jaar geleden

Ik zit te denken aan een Hamilton, iemand hier ervaring mee?馃槉

4 jaar geleden

Ik had easywalker als tip gekregen.. super compact en hij rijdt ook lekker! ...
Ik heb ook een easywalker. De easywalker buggy mini XS. Ideaal voor op vakantie! Ik vond de prijs wel redelijk meevallen, maar dat is persoonlijk 鈽猴笍

4 jaar geleden

Ik zit te denken aan een Hamilton, iemand hier ervaring mee?馃槉
Hier ben ik ook benieuwd naar! Zou deze mee mogen tot aan de gate?

4 jaar geleden

Reactie op Lzval

Hier ben ik ook benieuwd naar! Zou deze mee mogen tot aan de gate?
Wat ik heb gelezen wel! En volgens mij kan het zelfs ingecheckt worden als handbagage. In het luchtruim mag hij sowieso

4 jaar geleden

https://www.prenatal.nl/onderweg/buggys/prenatal-compact-buggy-5388929.html?gclid=Cj0KCQjwyMiTBhDKARIsAAJ-9VsHou6-BBVLHkE78piryqpW_zpZ06mT5XFtPt4gQbrFEfLGm_uWbigaAlzlEALw_wcB Ik heb deze gehaald, hij kan bijna helemaal plat en is nu 152 euro. Ik vond de Hamilton iets de laag en iets te wiebelig.

4 jaar geleden

Wat ik mij nog afvraag. Zijn er mensen die ervaring hebben met transavia? Wij vliegen transavia maar ik lees overal dat het een paraplu buggy moet zijn en wij hebben een opvouwbare topmark.

4 jaar geleden

Reactie op LeBebe

Wat ik mij nog afvraag. Zijn er mensen die ervaring hebben met transavia? W ...
Wij hebben in februari met transavia gevlogen. Kinderwagen moest na het inchecken in het ruim. Buggy mag wel mee tot aan de gate idd.

4 jaar geleden

Reactie op Amooma

Wij hebben in februari met transavia gevlogen. Kinderwagen moest na het inc ...
Oh dankjewel voor je antwoord! En zag je op de gate dan dus ook andere opvouwbare buggys dan parapluvorm?:)

4 jaar geleden

Reactie op LeBebe

Oh dankjewel voor je antwoord! En zag je op de gate dan dus ook andere opvo ...
Helemaal geen buggy鈥檚 gezien zelfs. Wel meerdere baby鈥檚 in draagzak. Zo hebben wij het ook gedaan.

4 jaar geleden

Reactie op LeBebe

Wat ik mij nog afvraag. Zijn er mensen die ervaring hebben met transavia? W ...
Vandaag gevlogen met Transavia! Wij hebben ook zo鈥檔 opvouwbare buggy. We mochten hem meenemen tot we het vliegtuig ingingen daar hebben we hem achtergelaten en is ie in het ruim geladen! Helemaal Prima dus, superfijn!

4 jaar geleden

Reactie op Patricia_87

Vandaag gevlogen met Transavia! Wij hebben ook zo鈥檔 opvouwbare buggy. We mo ...
Welke buggy hebben jullie? Fijne vakantie!

4 jaar geleden

Welke buggy hebben jullie? Fijne vakantie!
Deze, ik zie even geen merk. Haha we hebben hem overgenomen van vrienden voor deze vakantie! Thanks!!

4 jaar geleden

Ik ben nu op vakantie met heel veel andere babys en alle buggys die opvouwbaar zijn konden gewoon met label mee tot de gate. Je ziet ze overal :)

4 jaar geleden

Reactie op LeBebe

Ik ben nu op vakantie met heel veel andere babys en alle buggys die opvouwb ...
Ik ben er nog steeds niet over uit welke buggy nou het beste is voor net 6 maanden.. 馃槅

4 jaar geleden

alle buggy s die plat kunnen. Ik had een topmark. Handig is om een kap te nemen die lekker groot is tegen de zon.