M’n zoontje heeft sinds gister heftige buikgriep. En heeft vandaag geen hap eten binnen gehouden. Gelukkig drinkt ie nog wel heel goed 😮💨
Maar vraag mij af of het verstandig is om hem zo voor het slapen nog warme melk te geven. Ik denk van niet, maar wou toch de vraag even stellen…
Ik deed dat wel, omdat ik niet wilde dat ze hongerig zou zijn. Ging hier go ...
Hij heeft nu even ruim een half uur geleden wel een droog witbroodje gegeten, zit er tot nu toe nog in 🤞🏼 maar omdat ik overal lees dat melk producten afgeraden worden twijfel ik enorm
Hier ook telkens gedaan, vooral om uitdroging te voorkomen ook. Wel telkens een kleinere portie en eventueel ‘s nachts nog wat bijgegeven. Is ook telkens goed gegaan.
Hebben hem nu zonder fles op bed gelegd, dus we gaan het zien.
Hij heeft gedurende de dag wel echt heel goed gedronken, dus wat vochtinname betreft ben ik meer dan tevreden gelukkig 😅
Mocht ie wakker worden kunnen we altijd nog een flesje doen 🤞🏼
Hij heeft lekker doorgeslapen 👍🏼 was wel al tegen half 6 wakker, maar aangezien hij blijkbaar nog lekker lag lekker tot half 7 laten liggen.
Nog wel koorts, en echt een lappenpop.. maar eet nu een stukje rijstewafel, en heeft al een beetje melk op ook 👍🏼 (en al bijna een beker water 😅)
Meneer had mijn broodje gevonden 🫣 blijkbaar heeft ie z’n eetlust terug.. wel na een paar hapjes maar weg genomen, lijkt mij niet verstandig een kaasbroodje nu 😂
Bijna, 🤞🏼 vannacht 3x wakker geweest.. laatste keer met spuitpoep.. de hele bende beneden rood en opgezet 😓
Maar geen koorts meer 🥳 en weer een klein beetje praatjes ☺️