16 Reacties

5 jaar geleden

Ja ik herkenbaar als ik praat ben ik meteen buiten adem heel gek verloskundige gevraagd en die zei is jiks met zwangerschap te maken 🤔 maar heb het toch sinds ik zwanger ben en niet bij me zoontje gehad

5 jaar geleden

Conditie is met mn laatste ongesteldheid door de wc gespoeld ✌

5 jaar geleden

Ik heb ook minder zuurstof merk ik.. Als ik een lang gesprek voer voel ik me zelfs soms wat duizelig..

5 jaar geleden

Haha ik had net een zakelijk telefoongesprek en ik dacht, laat ik ondertussen mijn hond even uit. Nou na 100 meter moest ik al stoppen met lopen hahaha. Kon niet eens meer praten 🤣🤣

5 jaar geleden

Reactie op Melissje27

Ja ik herkenbaar als ik praat ben ik meteen buiten adem heel gek verloskund ...
Vreemd als je het opzoekt lees je juist dat het wel met elkaar te maken heeft🤔

5 jaar geleden

Haha ik had net een zakelijk telefoongesprek en ik dacht, laat ik ondertuss ...
Precies dat dus. Normaal doe ik al mn verplichte telefoontjes wandelend met hond.

5 jaar geleden

Ahaaaa

5 jaar geleden

Kan ook een corona symptoom zijn hè

5 jaar geleden

Ja hier ook... zo snel buiten adem

5 jaar geleden

Ja hier ook en normaal loop ik om de dag met mn moeder 10km ofzo, nu heb ik maar een smoes verzonnen. Wil het namelijk pas vertellen na de 1e echo.

5 jaar geleden

Merk dat fietsen me slecht afgaat terwijl ik echt een prima conditie heb....

5 jaar geleden

Ik ben ook ontzettend snel buitenadem, waar ik voorheen niet last van had.. Sinds dat ik zwanger ben, loop ik de trap op en ben buitenadem 😳

5 jaar geleden

Ik heb dit ook.. ik ben bijna 5 weken en eventjes de trap oplopen en buiten adem

5 jaar geleden

Ik heb dit ook.. ik ben bijna 5 weken en eventjes de trap oplopen en buiten ...
Ja dat heb ik ook met de trap. Erg leuk ook met een bovenwoning 😂

5 jaar geleden

Hier ook mega snel buiten adem. Achteraf gezien had ik hier na een week zwangerschap al last van! Ik sport normaal 5-6x per week dus een prima conditie maar die is echt verleden tijd haha