16 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik volg lekker even mee 鉂o笍

茅茅n jaar geleden

Oeh goed bezig! Ik volg ook. Zelf zit ik te denken aan een stepje. Zodra ze deze ergens ziet gaat ze er direct op. Bizar hoe snel ze dat snappen! Verder nog geeeen idee!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Novemberwondertje

Oeh goed bezig! Ik volg ook. Zelf zit ik te denken aan een stepje. Zodra ze ...
Leuk idee! Mijn kids zijn in de winter jarig, dus ik ga deze in de lente kopen. Ik denk dat ik iets van magnetische tegels of duplo ga geven. Ik lees dus ook nog ff mee :)

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Blokkendoos, krijt, keukentje, werkbank, knutsel schort. Ik heb inmiddels een loopfiets gekocht, maar die is eigenlijk pas vanaf 3 jaar ...

茅茅n jaar geleden

Smartmax doet het hier ook erg goed. En heb wat om de kleuren en vormen te leren op haar lijstje gezet. Verder inderdaad een step, kaptafel, puzzels en boekjes

茅茅n jaar geleden

Lijstje is nog niet af, maar hier een aantal idee毛n!

茅茅n jaar geleden

Ik zit te denken aan wat knutsel spulletjes. En wat sensorisch materiaal. Ook doen boekjes het hier altijd goed dus die gaan ook op de lijst. Qua grotere cadeaus ga ik iets van buiten speelgoed doen. Wij hebben straks een tuin en nu nog niet dus dan is dat natuurlijk fantastisch

茅茅n jaar geleden

Wij zullen onze dochter de Stapelstein stenen geven, omdat ik van iedereen hoor wat voor succes dat is. Verder vindt ons meisje de haba rollebollen knikkerbanen geweldig. Op het lijstje voor haar 2e verjaardag staat onder andere buiten speelgoed voor de zomer (ook al is ze in november jarig), haba spelletjes, memory, sensorisch speelgoed, verkleedkleding, kleding voor haar pop, kaptafeltje, cadeaubonnen en leesboekjes.

茅茅n jaar geleden

Voor ons zoontje heb ik nu: - keukentje (van ons) - pannensetje voor het keukentje - speelgoed eten voor keukentje - pop voor jongens - play doh - ik leer vormen en kleuren En verder nog inspiratieloos haha

茅茅n jaar geleden

Reactie op Cindy11

Wij zullen onze dochter de Stapelstein stenen geven, omdat ik van iedereen ...
Ja hoor je veel positieve ervaringen? Ik twijfel nog heel erg. Ze zijn zo duur 馃檲

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Reactie op Cindy11

Wij zullen onze dochter de Stapelstein stenen geven, omdat ik van iedereen ...
Wat heeft Haba leuk spul, zeg! Duur, maar leuk!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Edje24

Ja hoor je veel positieve ervaringen? Ik twijfel nog heel erg. Ze zijn zo d ...
Ja, van vrienden en vooral online. Ze zeggen ook dat je ze niet online tweedehands kan vinden, omdat het altijd zo鈥檔 succes is. Je hoeft natuurlijk niet de hele set te kopen, ze zijn ook per stuk te koop. 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Hepziba

Wat heeft Haba leuk spul, zeg! Duur, maar leuk!
Ja die knikkerbanen zijn wel duur indd, gewoon opa鈥檚/oma鈥檚 inschakelen voor dit cadeau hahaha je hebt ook gezelschapsspelletjes van haba, die zijn goedkoper.

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Reactie op mamaST

Ik had eerst ook de loopfiets van Little Dutch op mijn lijstje, maar de loopfiets van Hape is bij Blabloom in de aanbieding en heeft antilekbanden, een verstelbaar stuur en stuurverzwaring tegen te scherpe hoeken. Enige nadeel is dat deze vanaf 3 jaar is ipv vanaf 2 zoals de loopfiets van Little Dutch. Heb hem toch gekocht omdat hij zoveel goedkoper is.

茅茅n jaar geleden

Reactie op mamaST

Super bedankt voor dit leuke lijstje!!

茅茅n jaar geleden

Wij geven de kleine meid een trampoline. Gelijk maar een grote zodat ze er hopelijk lang plezier van heeft!