7 Reacties

2 maanden geleden

Wij geven een fiets (met trappers/zijwieltjes) verder krijgt ze een poppenhuis van Little Dutch. Ik lees mee, want nog geen idee wat ik aan familie/vrienden kan vragen voor haar. 😅

2 maanden geleden

Onze dochter zingt de hele dag door! We dachten aan een karaoke set. Verder ook best inspiratieloos. Poppenhuis vonden we ook leuk met spulletjes van maileg.

2 maanden geleden

Wij geven een poppenhuis :) En verder staat dit op het lijstje (ook voor Sinterklaas): - verkleedkleren (ridder of cowboy (dat wil ze graag haha) - schmink - haarknipjes en sieraden haha - kinetisch zand - paw patrol/ gabby dingen - dekbedovertrek - houten mixer voor haar keukentje

2 maanden geleden

Wij geven ook poppenhuis en misschien nog fiets met trappers/zijwieltjes. Verder voor familie/vrienden wensenlijst en wat over blijft kan ik evt voor sinterklaas kopen Wensenlijst Aanvulling poppenhuis Stofzuiger henry Mosaic set Ijscokar vtech Kinderparaplu Glow in de dark puzzel action Klei set ijses en cake wibra Verkleedjurk Querceti insteekmozaïek Hoelahoep Rood vergrootglas/loep Speelgoedpannenset action Speelgoedkassa action Het unicorn knutselboek pia deges

2 maanden geleden

Hier geven we zelf een poppenhuis. Wij zijn voor die van hema gegaan. Op t lijstje staat hier Baby born Kleertjes voor babyborn Verkleedkleren Mooie prenten boeken. Connectix Dokters setje Mooie knipjes en stiekjes Haar kleding en schoen maat heb ik in t lijstje gezet. Wat knutsel setjes van ses Een aantal 3+ spelletjes En cadeaubonnen van toychamp en hema.

2 maanden geleden

Hier ook een fiets met zijwieltjes. Electro Klei-attributen Spelletjes van smartgames Stempels Draagzak voor de pop Hangende tafelstoel voor de pop Elektrische kindertandenborstel

VRIEND

2 maanden geleden

Dokter set / kostuum Politie kostuum (Voor ons zoontje) Zaklamp is hier een grote hit bij avond wandelingen Nieuw knutselschort (oude wordt te klein) Nieuw kinder servies