9 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben een houten speelgoedkassa gekocht en puzzels die wat moeilijker zijn. Familie geeft Little dutch koffiehoek, puzzels , bedovertrek en een vliegtuig van bluey.

2 maanden geleden

Ze krijgt een vriendenboekje van ons en we doen een uitje. Ik denk bowlen of naar de dierentuin.

2 maanden geleden

Spullen voor de basisschool en voor zwemles. Nieuwe pyjama's. Loco mini, borre boekjes, verkleedkleding, k3 microfoon. Wat idee毛n.

2 maanden geleden

Reactie op Grace93

Ze krijgt een vriendenboekje van ons en we doen een uitje. Ik denk bowlen o ...
Uitje is misschien inderdaad wel een leuk idee.. ze heeft al zo veel spullen! Thanks

2 maanden geleden

Reactie op Dina-Marie

Spullen voor de basisschool en voor zwemles. Nieuwe pyjama's. Loco mini, bo ...
Spullen voor school staan er inderdaad op. Verkleedkleren ga ik even voor kijken, dat vindt ze wel heel leuk! De rest heeft ze allemaal al... bedankt!

2 maanden geleden

Wij hebben een bobo tijdschrift abbonement afgesloten ook heel leuk! Leerzame opdrachten staan erin. Ook zn rugtas en trommel beker krijgt hij van ons. Wil namens zn zusje nog iets van playmobile geven. Verder op zn lijstje staat ook veel van playmobile. Letters en cijfers spelletjes. Andere spelletjes.

VRIEND

2 maanden geleden

Er zijn films die onze kleine wil hebben (Dikkie Dik, Free Willy). Verder hebben we ook verkleedkleren (politie set en accessoires) en de vaste prik; autootjes (oa brandweer en politie), dino's en Paw Patrol spul. Maar inmiddels vraagt hij om zelf ook dingen, zoals een skelter (die krijgt hij van ons) en een poster waar alle soorten dinosaurussen op benoemd staan. Gisteren is ook de eerste Sinterklaas catalogus binnen gekomen en hij heeft meteen al gekeken naar andere dingen die hij zou willen hebben (voor zijn verjaardag, riep hij meteen al 馃槣)

vorige maand

Tiptoi, scheelt weer voorlezen en is speelgoed zonder rommel

vorige maand

Wij geven een fiets. Tantes geven een theatervoorstelling. Misschien stickers om wat tastbaars te hebben. Opa's en oma's geven geld op spaarrekening elk jaar voor studie ect. Misschien dat ze nog iets kleins geven. Broodtrommel/ beker ga ik ook vragen. Voor sinterklaas heb ik: badjassen, pyjama's, ondergoed, loco bambino, electro, iets van constructie materiaal. Zelf wilden de meiden: Een step met gekleurde lichten, barbies met gekleurd haar en eenhoorns.