13 Reacties
één jaar geleden
Hahahah heb voor me verjaardag een Dyson stofzuiger gevraagd🤷 waar je blij van word als je volwassen word en indirect is het eigenlijk niet eens echt voor mezelf maar vooral om mezelf veel moeite te besparen. Ik lees wel graag mee naar tips aangezien ik elke dag de vraag krijg wat ik voor me verjaardag wil en niks kan verzinnen
één jaar geleden
Reactie op Littlebutterfly
Hahahah heb voor me verjaardag een Dyson stofzuiger gevraagd🤷 waar je blij ...
Dit dus 🤣
Ik heb altijd gezegd dat ik geen huishoudelijke apparaten (lees, stigmatiserende vrouwenapparaten) voor mijn verjaardag wil. Maar ik heb nu toch een dyson stofzuiger gevraagd hahaha
Maar! Ik heb ook een dyson airwrap en deze is echt ‘voor mij’. In zoverre, ik kan er even snel m’n haar mee doen en voel me dan veel fijner gedurende de dag (niet in de krullers. Maar het geeft een mooie glans, volume enz)
één jaar geleden
Reactie op SdG
Dit dus 🤣
Ik heb altijd gezegd dat ik geen huishoudelijke apparaten (lees, ...
Dat roep ik dus ook al jaren 😂 “met je verjaardag moet je iets krijgen wat voor jezelf is. Niet voor het huis(houden) of wat dan ook”
En mijn eerste verjaardag mét kind vraag ik een kruimeldief 😅 ach ja.. wat Sammie1995 al zei; is vooral om mijzelf veel moeite te besparen..
één jaar geleden
Ik heb een subtiel kettinkje met initialen van echt goud gevraagd voor kerst/mijn verjaardag. Ik zat eerst te denken aan een tatoeage, maar uiteindelijk toch hiervoor gekozen. Goud behoudt namelijk zijn waarde goed, blijft mooi en iedereen krijgt ooit zijn eigen letter als erfstuk.
Verder heb ik ook eens flink geïnvesteerd in een designer tas en goede skincare en makeup producten.
Oehh en wat ik ook nog van plan ben is 2 flessen rode wijn te kopen uit het geboortejaar van mijn zoon om die te laten rijpen in een wijnkast. Eén trekken we samen open als hij 18 wordt en de ander krijgt hij cadeau! Alleen schijnt 2021 niet zo'n best wijnjaar te zijn en de wijn die je kunt laten rijpen is uit dat jaar is nog niet te koop. Dus dat gaan we op termijn nog doen.
één jaar geleden
Voor mezelf heb ik een borstvoedingssieraad laten maken (goud) en ben ik langzaam mijn garderobe aan het uitbreiden met heerlijke wollen basics (Dilling, Unaduna). Duurzaam, zelfreinigend. Love it!
één jaar geleden
Ik heb mezelf goede huidverzorging en wat mooie make-up cadeau gedaan. Even ‘s ochtends die paar minuten voor mezelf, daar heb ik (bijna) dagelijks plezier van. Jaren geleden heb ik eens een echt goede fohn gekregen, ik heb dik haar en hiermee is het toch snel droog en mooi glanzend. Anders zou ik zoiets mezelf cadeau doen. En ik heb mezelf een moedermelksieraad cadeau gedaan toen ik na een jaar de borstvoeding af ging bouwen.