10 Reacties

5 maanden geleden

Magnetic tiles misschien. Onze zoon vind het helemaal het einde op de opvang

5 maanden geleden

Magneet speelgoed

VRIEND

5 maanden geleden

Dino's, autootjes, verf, boekjes, klei

5 maanden geleden

Speelgoed voor vd zomer, bal, van die ringen die je aan elkaar kunt maken, zwembandjes, zwemkleding, raamstickers, pyjama, electro wonderpen, douche/bad speelgoed, step, loopfiets, helm, knutselspullen.

5 maanden geleden

Zaklamp zoekboek zijn ook heel leuk!

5 maanden geleden

Reactie op Dina-Marie

Zaklamp zoekboek zijn ook heel leuk!
Dit is inderdaad heel leuk! Ik heb hem toevallig bij QueFem gekocht op de we are pregnant beurs en onze kleine vind het echt geweldig!

5 maanden geleden

Lees mee, wij komen er ook niet uit

5 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/vtech-schep-leer-ijscokar-educatief-babyspeelgoed-2-tot-5-jaar/9200000075775276/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9200000075775276&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmMyd1YI-K-LPnXdb37FnL7j1&gclid=Cj0KCQjwzZmwBhD8ARIsAH4v1gUM7a_f0ITD3TqxMbouxxB-pCUMk0oQ1pmgnTKPh01R2wl06Ezh5YIaAooZEALw_wcB Top ding. Investering meer dan waard. Als je de reviews leest weet je waarom.

5 maanden geleden

Wat vind je van aanwijsboekjes? Zijn er super veel, en heel leerzaam! Vorig jaar kreeg ons dochtertje met suikerfeest van haar tante een tasje met een geurknuffel, glitterbal en een rups.

5 maanden geleden

Heb uiteindelijk gekozen voor “ik leer vormen & kleuren” en “ik leer tegenstellingen” , ga er een emmer stoepkrijt bijhalen. Ons huis staat al vol met speelgoed zou niet weten waar ik grotere dingen nog kwijt moet haha