11 Reacties

3 jaar geleden

Kinderbedjes zijn vaak ook campingbedden bij accomodaties

3 jaar geleden

Wij gebruiken een campingbedje met het matrasje van haar bedje van thuis, gaat prima

3 jaar geleden

Ik werk in een hotel en wij gebruiken campingbedjes.

3 jaar geleden

Ik zou je eigen campingbed meenemen en een veilige aanschaffen. Wij hebben er een van koelstra met bijbehoren matras die je vastzet aan de bodem. Anders zo'n deryan tentje daar gaat het matrasje jn een hoes in de bodem. Dan ben je nooit afhankelijk van de kwaliteit bedjes in het hotel

VRIEND

3 jaar geleden

Bij ons stond er een campingbedje op de hotel kamer. Opgemaakt met kussen en dekbedje. Het dikkere matras sloot alleen niet aan op het campingbedje. Heb het dekbedje uitgespreid als matrasje zodat hij er op kon slapen in zijn slaapzakje.

3 jaar geleden

Ik heb in meerdere hotels gewerkt en altijd waren het campingbedjes als babybed. Wel in elk hotel anders qua matras en dergelijke, dus als je de keuze hebt raad ik aan je eigen bedje mee te nemen.

3 jaar geleden

Oh ja, logisch op zich. 🤭🫣 In dat geval kan ik inderdaad beter het eigen bedje meenemen! Dank voor de reacties.

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft heerlijk (en doorgeslapen) in het campingbedje van t hotek

3 jaar geleden

Hier nu op hotel met baby van 8 maanden en dat is gewoon een camping bedje hoor .. Zo goed als geen matras eigenlijk

3 jaar geleden

Wij nemen altijd de airgosafe topper mee mocht ie ergens anders slapen. Ligt hij denk ik net iets comfortabeler en is makkelijker dan het normale matras meeslepen. En dan dus in een campingbedje. Hebben ook een Deryan tentje maar die hebben we eigenlijk nog nooit geprobeerd.