45 Reacties
5 jaar geleden
Ik zou dan een meisje krijgen馃槅
Eerste kindje was goed, is een jongetje馃グ
5 jaar geleden
Volgens de kalender zou het een jongetje moeten zijn. Maar eerst nog dikke 16 weken wachten 馃槀
5 jaar geleden
Hier dan ook een meisje eerste kan ik niet bekijken me leeftijd staat er net niet op 馃槄
5 jaar geleden
Eerste was een jongen en volgens kalender had dat een meisje moeten zijn 馃檲 en nu zegt de kalender dat we een jonger krijgen, dus dan wordt het misschien een meisje? Haha
5 jaar geleden
Een jongetje. Maar dat zou bij de eerste zwangerschap ook en ik heb toch echt een dochter. Maar traditiegetrouw zou het inderdaad een jongetje moeten worden. Mijn beide zussen en mijn schoonzussen hebben allemaal eerst een meisje en toen een jongetje gekregen!
5 jaar geleden
Reactie op Deb89
Mijn eerste klopt: Is een jongen
2e klopt niet : moet een jongen zijn is e ...
Helemaal niet erg! Had ik bij de eerste ook heeeeel sterk en dat kwam gelukkig uit. Nu eigenlijk ook wel weer een voorkeur voor een meisje, maar nu iets minder sterk.
5 jaar geleden
Dan zal t weer een jochie worden .. maar ben ook in feb jarig dus zal er om hangen dan .. allebei is super welkom maar een zusje voor de jongens zou ik toch wel erg fantastisch vinden
5 jaar geleden
Meisje 馃挄 maar mijn vriend heeft al een dochtertje waar ik ook al 5 jaar voor zorg , dus een jongetje zou leuk zijn !