45 Reacties

5 jaar geleden

Meisje 馃槀馃挒

5 jaar geleden

Reactie op Marrr1806

Meisje 馃槀馃挒
Ik ook haha

5 jaar geleden

Ik zou dan een meisje krijgen馃槅 Eerste kindje was goed, is een jongetje馃グ

5 jaar geleden

Meisje 馃挅

5 jaar geleden

Bij wie klopt dit allemaal? Ben ik wel benieuwd naar haha

5 jaar geleden

Reactie op chloeslm

Bij wie klopt dit allemaal? Ben ik wel benieuwd naar haha
Bij mij klopte dit wel bij mijn eerste kindje haha

5 jaar geleden

Volgens de kalender zou het een jongetje moeten zijn. Maar eerst nog dikke 16 weken wachten 馃槀

5 jaar geleden

Hmm eerste was meisje en het klopt wel, tweede zou dus ook een meisje moeten zijn :)

5 jaar geleden

Meisje.. 馃槀馃挄 maar ik heb gevoel jongentje馃挋

5 jaar geleden

Hier dan ook een meisje eerste kan ik niet bekijken me leeftijd staat er net niet op 馃槄

5 jaar geleden

Kan niet zien, staat geen bevruchting bij van 17 jaar. (Eerste dochter).. nu zegt ie dat ik weer een meisje zou krijgen....

5 jaar geleden

Eerste was een jongen en volgens kalender had dat een meisje moeten zijn 馃檲 en nu zegt de kalender dat we een jonger krijgen, dus dan wordt het misschien een meisje? Haha

5 jaar geleden

Mijn eerste klopt: Is een jongen 2e klopt niet : moet een jongen zijn is een meisje. Als het nu mag kloppen wat ik heel stiekem hoop 馃ぃ dan word het een meisje .. Is het heel erg dat ik heel stiekem een voorkeur heb 馃槺

5 jaar geleden

Wacht is het wanneer je uitgerekend bent of bevrucht bent....

5 jaar geleden

Een jongetje. Maar dat zou bij de eerste zwangerschap ook en ik heb toch echt een dochter. Maar traditiegetrouw zou het inderdaad een jongetje moeten worden. Mijn beide zussen en mijn schoonzussen hebben allemaal eerst een meisje en toen een jongetje gekregen!

5 jaar geleden

Reactie op Deb89

Mijn eerste klopt: Is een jongen 2e klopt niet : moet een jongen zijn is e ...
Helemaal niet erg! Had ik bij de eerste ook heeeeel sterk en dat kwam gelukkig uit. Nu eigenlijk ook wel weer een voorkeur voor een meisje, maar nu iets minder sterk.

5 jaar geleden

Tja dat is beetje gokken aangezien ik niet zeker ben of ik ben bevrucht in januari of februari馃槄 Maar ik heb twee meiden, en volgens deze kalender hadden dat jongens moeten zijn!

5 jaar geleden

Reactie op Deb89

Mijn eerste klopt: Is een jongen 2e klopt niet : moet een jongen zijn is e ...
Nee hoor, dat mag toch gewoon? Ik heb ook een beetje een voorkeur na twee meisjes馃槈

5 jaar geleden

Dan zal t weer een jochie worden .. maar ben ook in feb jarig dus zal er om hangen dan .. allebei is super welkom maar een zusje voor de jongens zou ik toch wel erg fantastisch vinden

5 jaar geleden

Meisje 馃挄 maar mijn vriend heeft al een dochtertje waar ik ook al 5 jaar voor zorg , dus een jongetje zou leuk zijn !