8 Reacties

4 jaar geleden

Als je er zelf niet gerust op bent, dit aangeven bij je verloskundige. Het is jullie kindje wat jij draagt, dus jij mag bepalen wat je daarin wilt. Als je een extra echo wil, of wat dan ook, vragen. Sterkte hoor, begrijp goed je ongerustheid.

4 jaar geleden

Wij hebben precies hetzelfde gehad bij de 20 weken echo! Je hoeft je echt geen zorgen te maken. Onze gynaecoloog zei dat zijn zoontje dat ook had tijdens de 20 weken echo. En zijn zoontje 'is de normaalste van het stel' 🤣.

4 jaar geleden

Hebben ze je niet doorgestuurd voor een GUO in het ziekenhuis? Hier doorgestuurd voor echodense darmen... Dat was goed in het ziekenhuis alleen toen zagen ze iets in het hoofdje. Gisteren voor de tweede keer geweest en toen was het goed.

4 jaar geleden

Ik heb hier toevallig 2 weken terug een topic over gestart. Ook hier een cyste in de hersenen te zien. Ook onze verloskundige gaf aan dat het geen kwaad kan maarja het is niet wat je horen wil. Ik ga bij een volgende echo (heb meerdere groei echo's nog) vragen of ze willen kijken of het wellicht al weg is.

4 jaar geleden

Reactie op Desz

Als je er zelf niet gerust op bent, dit aangeven bij je verloskundige. Het ...
Ik heb contact gehad met de vk, ze hebben aangegeven dat het geen kwaad kan maar niet gesproken over of we een extra echo willen ter geruststelling. Ik moet over 4 weken weer bij de vk zijn, wellicht dat ik het zelf moet aangeven. Heb het gevoel dat ze je proberen af te wimpelen als je geen druk uitvoert… Dank je wel!

4 jaar geleden

Reactie op Spoof

Wij hebben precies hetzelfde gehad bij de 20 weken echo! Je hoeft je echt g ...
Oh nou dat is een geruststelling! Als iemand hetzelfde mee heeft gemaakt en dat het goed is gekomen! 😅 J

4 jaar geleden

Reactie op Lieke2019

Hebben ze je niet doorgestuurd voor een GUO in het ziekenhuis? Hier doorges ...
Nee helemaal niets. Ze heeft ons weg laten gaan met ‘het is prima zo’🙃

4 jaar geleden

Hier ook twee kleine cystes gezien op de 20 weken echo. Bij ons vertelden ze precies hetzelfde. Is heel normaal en gaat voor 28 weken normaliter weer weg. Toch vind ik het ook wel wat eng. Voor de rest was alles helemaal goef