1180 Reacties

5 jaar geleden

Men vriend is een schatje maar elke keer als ik zeg amai men rug doet pijn of krampen antwoord hij ‘ja amai mijn rug doet ook pijn’ en dan denk ik SUKKEL 😂😂😂

5 jaar geleden

Mijn schoonvader heeft het zijn beste vriend vertelt en hij weer aan zijn dochter die bij mij op school heeft gezeten. Zij stuurde een berichtje op Facebook “ KRIJG JE EEN BABY?” Fijn mijn eigen familie en vrienden weten het niet eens 😫 hoe moeilijk is het om je mond te houden

5 jaar geleden

Reactie op Yentl Bernard

Men vriend is een schatje maar elke keer als ik zeg amai men rug doet pijn ...
😂😂 Hahah hier wel even om moeten lachen

5 jaar geleden

Me partner begrijpt gewoon niet dat ook met 5 weken ik heel moe suf en last van kwaaltjes kan hebben 🙄

5 jaar geleden

Reactie op anoniem010010182

Me partner begrijpt gewoon niet dat ook met 5 weken ik heel moe suf en last ...
De mijne eerst ook niet! Maar daarna zeg gehoord van de gynaecoloog en dan geloofde hij het plots wel..

5 jaar geleden

Reactie op daph94

Mijn schoonvader heeft het zijn beste vriend vertelt en hij weer aan zijn d ...
Vreselijk seg!

5 jaar geleden

Reactie op Yentl Bernard

De mijne eerst ook niet! Maar daarna zeg gehoord van de gynaecoloog en dan ...
Ja die mannen toch haha! Zelfs bij men tweede zwangerschap “stel ik me aan” want ik ben nog niet eens 9 maanden. Wacht maar tot we bij de verloskundige zitten 😈

5 jaar geleden

Omg jaa hier hetzelfde verhaal! 😅

5 jaar geleden

Mijn man eet en ademt te luid. Zo nu is het er uit 😁

5 jaar geleden

Reactie op PandorQa

Mijn man eet en ademt te luid. Zo nu is het er uit 😁
Amen 🙏🏼

5 jaar geleden

Die verdomde airfryer wat een lucht!! 🤢

5 jaar geleden

Reactie op Maartje111

Die verdomde airfryer wat een lucht!! 🤢
Altijd rijstwafels gegeten en nu moet ik echt 🤢 van de geur alleen al!

5 jaar geleden

De geur van koffie 🤢🤮

5 jaar geleden

Reactie op Yentl Bernard

Men vriend is een schatje maar elke keer als ik zeg amai men rug doet pijn ...
Hahahaha precies mijn man 🤣🤣 die doet ook alsof hij zwanger is

5 jaar geleden

Reactie op Yentl Bernard

Altijd rijstwafels gegeten en nu moet ik echt 🤢 van de geur alleen al!
Dat heb ik met cola... het ruikt naar chloor en smaakt ook heel goor... zo jammer weer...

5 jaar geleden

Mijn partner heeft al 3 kids... 1 heeft hij erkent en de andere 2 zijn biologisch.... dus hij heeft ook co-ouderschap.... het zijn echt schattenbvan kids...maar ze weten nog niet dat we een kleine monster erbij krijgen hahah.. Dit is mijn 1e zwangerschap.... maar nou gaat hij zo veel zitten vergelijk met z'n ex...waar ik overigens al een freaking hekel aan heb in het algemeen... Nou had ik al gevraagd of die daar rekening mee wil houden... niet alles beginnen met ..m'n ex was..blabla..m'n ex had..blabla.. 😶 Maar toch gebeurt het onbewust haha..snap ook wel dat t niet haalbaar is om het niet te zeggen...maar dan nog.. IK BEN NIET JE EX!! Ben ik nou zo egoïstisch? Of stel ik me nou gewoon aan?

5 jaar geleden

Reactie op Kuma

Mijn partner heeft al 3 kids... 1 heeft hij erkent en de andere 2 zijn biol ...
Nee, je bent totaal niet ego. Voelt niet lekker om vergeleken te worden en minder met een ex. Elk zwangerschap is anders dus oeff maar mannen mannen begrjjpen het niet soms hoe zwaar het is zwanger zijn.

5 jaar geleden

Ik irriteer me af en toe onwijs aan dingen waar ik me normaal niet aan zou irriteren

5 jaar geleden

Ik zat net rustig op de bank en er hangt ineens een enorme zwarte spin in het gordijn vlakbij mij😰Dus was al wat geïrriteerd en wou hem opzuigen maar bedacht me toen dat lukt niet als ie op het gordijn zit toen werd ik echt kwaad op die spin en reageerde het af op mijn vriend, omdat hij aan het werk is en niet kan helpen 🤭 ben normaal nooit zo haha

5 jaar geleden

Haha die van mij ook. Zijn antwoord is meestal dan ook. Nu niet alle schuld op die kleine afschuiven. Sorry, maar die kleine heeft momenteel wel de schuld 🤣