52 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Ik dacht even dat ik een zooitje had gemaakt van nacht 2 omdat ik de winter ...
Wat super goed gedaan! 💪💪💪

2 jaar geleden

Wat super fijn zeg!!!!!

VRIEND

2 jaar geleden

Ik ben nu bij nacht 4 wel even het patroon gebroken want ik kleine is niet lekker... Heb nu om 3 uur en om 4 uur gevoed, maar omdat ik weer naar werk moet, moest hij toch om half 7 weer opstaan...

2 jaar geleden

Wat fijn dat je al zo snel resultaat ziet, en wat goed en sterk dat he doorzet! Niet lekker is natuurlijk even pas op de plaats, maar als hij zich beter voelt gewoon weer door. 💪🏻 Wat is slapen lekker he? 😉😊 Volgens mij gaan we daar nu voor een hele lange tijd nooit genoeg van krijgen, dus elk extra uur is echt welkom.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Buideltje

Wat fijn dat je al zo snel resultaat ziet, en wat goed en sterk dat he door ...
Het ging weer even wat beter met hem na die nacht bij ons in bed. Hij heeft toen 5,5 uur geslapen (met 1x een los huiltje waarna hij weer in slaap viel)! Ik kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik meer dan 5 uur geslapen heb in de nacht! Helaas, daarna werd hij toch weer veel zieker... Gaat inmiddels wel weer wat beter, maar nog steeds bij ons in bed en voeden op verzoek. Daarna gaan we het ZEKER weer oppakken! Inderdaad, hoe meer slaap ik pak, hoe moeier ik ben... De aankomende paar jaar ga ik daar zeker intens van blijven genieten!

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Het ging weer even wat beter met hem na die nacht bij ons in bed. Hij heeft ...
Ach, beterschap voor je kleine man.

VRIEND

2 jaar geleden

Nu hij inmiddels weer beter is, slaapt hij zo weer lange stukken en komt maar weer 2x per nacht, zonder dat ik hem heb hoeven weigeren nog! Zo blij!

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Nu hij inmiddels weer beter is, slaapt hij zo weer lange stukken en komt ma ...
Wat fijn!!❤️ dat is je heel erg gegund. Hier meerdere keren mee zitten lezen maar nog niet gereageerd. Zo knap hoe je het hebt volgehouden! Daar loop ik weer tegenaan. Hier ook afbouwen al even aant proberen, maar het gaat zo lastig omdat hij zoveel hoest:( soms een geluksnachtje zoals vannacht, 1 keer :) die wil ok wel vaker. We komen er wel.

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Nu hij inmiddels weer beter is, slaapt hij zo weer lange stukken en komt ma ...
Wat fijn zeg! Goed van jullie allebei 😊

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op KGR

Wat fijn!!❤️ dat is je heel erg gegund. Hier meerdere keren mee zitten leze ...
Misschien in jouw geval dan water geven ipv alleen voeding weigeren? Maar als hij ziek is, weiger is niet, hoor. Dus dan is er weinig volhouden aan en voed ik gewoon weer op verzoek. Gelukkig ging hij zelf weer in een goed ritme nu uit zichzelf nu hij weer beter is. Maar het cb waarschuwde rekening te houden met een terugval. Heel veel sterkte en succes! Jullie kunnen dit ook! Fijn dat hij je al een goed nachtje gegund heeft! Ik hoop dat dat hoestje snel geneest.

één jaar geleden

Reactie op Hepziba

Misschien in jouw geval dan water geven ipv alleen voeding weigeren? Maar ...
Ja we geven nu heel aangelengd bij enorme hoestbuien. Water bieden we ook aan maar weigert ie :( 1 schepje melk al bij 120 ml en hij drinkt het wel. Soms op, Soms slokjes. Deze HELE week gaat het al goed. Ik ben zo blij. Hij heeft zelfs 1 keer doorgeslapen van 23-6! Verder komt ie nu 1 keer snachts, deze week dan. Hopelijk zet t door! Nu moet ik nogzelf leren slapen:)) merk wel dat ik deze week alleen al veel meer geniet van alles met hem. Hoe gaat het daar?💕

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op KGR

Ja we geven nu heel aangelengd bij enorme hoestbuien. Water bieden we ook a ...
Op de één of andere manier heb ik je berichtje gemist, maar wat fijn om te lezen dat het jochie weer zo lang slaapt 's nachts! Hier is hij vanzelf weer terug gezakt naar 2x per nacht nu hij weer beter is, maar de laatste week liep het plots weer op. Ik kreeg hem niet meer slapend neergelegd, en tegen de ochtend is hij zelfs ook om het half uur gekomen! Ik kan niet meer goed denken en al helemaal niet meer onthouden... Ik wilde het juist terug brengen naar 1 nachtvoeding deze kerstvakantie, maar dat heb ik maar even laten varen. We verdenken een kies ofzo; hij was zo aan het krijsen soms in de nacht/ochtend... We merken het vanzelf, ga ik vanuit. Volgende vakantie een nieuwe poging... Ben nu zooo moe! Hoe gaat het nu bij jou?